Espanyol

L'Espanyol presenta la campanya d'abonaments per a la temporada que ve

L'embranzida final de l'equip de Rubi ha il·lusionat els periquitos. El club blanc-i-blau ho vol aprofitar potenciant les altes d'infants i joves i aplicant descomptes per antiguitat i fidelitat

Oriol VidalActualitzat

L'Espanyol es troba a 24 hores del partit més important de les últmes temporades i que pot tornar a situar-lo a Europa. Els blanc-i-blaus necessiten guanyar la Reial Societat i que perdi l'Athletic Club. En aquest context, el club ha presentat la nova campanya d'abonaments, que pretén potenciar les altes de nens i joves.

L'embranzida final de l'equip de Rubi ha il·lusionat els periquitos i l'Espanyol ho vol aprofitar potenciant les altes d'infants i joves. Tot per deixar enrere el sotrac de l'any passat, que ha deixat el club amb 24.600 socis. A partir d'ara hi haurà dos carnets: el de soci i el d'abonat, als quals s'aplicaran descomptes per antiguitat i fidelitat.

"L'any passat va ser un terratrèmol, però esperem que ser soci sigui atractiu. Creiem que hi haurà un repunt en el nombre d'abonats",  ha explicat Agustí Filomeno, el director de màrqueting del RCD Espanyol.

Els preus totals, entre els 300 i els 1.200 euros, no es variaran en cas que l'Espanyol s'acabi classificant per disputar la Lliga Europa.

D'altra banda, el president Chen Yansheng, que ahir va estrenar la botiga del club a la Rambla, es prepara per viure la tarda més decisiva des que va comprar l'Espanyol.
 

NOTÍCIES RELACIONADES
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut