Barcelona

Les exportacions permeten al Bridal Week seguir creixent malgrat la crisi

Sortir a fora per combatre la crisi. El sector de la moda nupcial ha decidit aprofundir en la seva internacionalització per plantar cara a l'actual situació econòmica. I el millor reclam per fer-ho ha estat el saló Barcelona Bridal Week, que tanca portes amb èxit de participació. Enguany s'hi han aplegat més de 200 expositors, una xifra que supera en un 7% la de l'edició anterior i que no és gaire habitual en temps de crisi. El públic ha respost a la perfecció i més de 13.000 professionals han visitat la fira, un 60% dels quals són estrangers.

Actualitzat
Segons els organitzadors del saló de moda nupcial Barcelona Bridal Week, el sector està tranquil davant el moment advers del mercat gràcies a les exportacions. La fira tanca portes després d'aplegar més de 200 expositors, un 7% més que en l'any anterior.

Els dos eixos principals del certamen han estat el Saló Internacional Moda Espanya i la Passarel·la Gaudí Núvies, on s'han presentat les col·leccions de 31 dissenyadors internacionals de prestigi mundial. A les desfilades hi han assistit gairebé 11.000 persones.

El director del certamen, Àlex Flaqué, es felicita que el sector tingui mercat i estigui passant bé la crisi. A més destaca que el producte del país supera en qualitat, disseny i preu els productes d'altres països. I és que aquest és un sector estratègic. Es calcula que 10 de cada 100 dones que es casen a tot el món es posen un vestit dissenyat a l'Estat espanyol. Una xifra que es deu, en gran part, a la producció nupcial de Catalunya, ja que més de la meitat de marques nupcials que hi ha a Espanya són de casa nostra.

El saló no es vol quedar aquí i de cara a l'any que ve el Barcelona Bridal Week vol obrir el mercat als emirats àrabs i als països de l'Est. En aquesta 19a edició l'han visitat 13.000 professionals vinculats al sector, un 60% dels quals eren estrangers.
Anar al contingut