Les associacions d'usuaris andaluses demanen a Vodafone una indemnització de 6 euros per client

La Federació d'Associacions de Consumidors i Usuaris d'Andalusia reclama a Vodafone una indemnització simbòlica de sis euros per client per l'avaria que va deixar sense telèfon mòbil els usuaris d'aquesta companyia. Aquesta organització proposa que Vodafone descompti els sis euros als clients de contracte en les pròximes factures, i que en el cas dels usuaris de targeta de prepagament els recarregui aquesta quantitat.
Les associacions d'usuaris andaluses demanen a Vodafone una indemnització de 6 euros per client
Telefonia

Les associacions d'usuaris andaluses demanen a Vodafone una indemnització de 6 euros per client

La Federació d'Associacions de Consumidors i Usuaris d'Andalusia reclama a Vodafone una indemnització simbòlica de sis euros per client per l'avaria que va deixar sense telèfon mòbil els usuaris d'aquesta companyia. Aquesta organització proposa que Vodafone descompti els sis euros als clients de contracte en les pròximes factures, i que en el cas dels usuaris de targeta de prepagament els recarregui aquesta quantitat.
Actualitzat
Mentrestant, els responsables de la companyia encara estan analitzant les causes de l'avaria, per determinar si és o no pertinent fer indemnitzacions. El Ministeri de Ciència i Tecnologia ha obert un expedient informatiu a l'operadora, per aclarir les causes de l'avaria. Des de la Federació d'Associacions de Consumidors i Usuaris d'Andalusia s'exigeix al Ministeri que sancioni de forma urgent l'empresa per l'"extrema gravetat" dels danys causats. La Federació ha començat a tramitar les primeres reclamacions d'usuaris, que en els pròxims dies seran rebudes per Vodafone. Per la seva banda, la Conselleria de Governació andalusa ha anunciat l'obertura d'un expedient informatiu a Vodafone per aclarir les causes de l'avaria.