L'amo de "L'Oca" no va permetre que fessin els forats de ventilació a la coberta

El judici pel naufragi de "L'Oca" ha entrat en el cinquè dia de sessions. A diferència de la setmana passada, tant ahir com avui els testimonis estan revelant detalls que poden aportar molt per aclarir qui és el responsable de l'enfonsament. Avui declaren els operaris i tècnics que van motoritzar la barca. Asseguren que un dels propietaris, Simó Rodríguez, no els va permetre fer els forats de ventilació al damunt de la coberta perquè perdia quatre seients i quedava lleig.
Girona / Banyoles

L'amo de "L'Oca" no va permetre que fessin els forats de ventilació a la coberta

El judici pel naufragi de "L'Oca" ha entrat en el cinquè dia de sessions. A diferència de la setmana passada, tant ahir com avui els testimonis estan revelant detalls que poden aportar molt per aclarir qui és el responsable de l'enfonsament. Avui declaren els operaris i tècnics que van motoritzar la barca. Asseguren que un dels propietaris, Simó Rodríguez, no els va permetre fer els forats de ventilació al damunt de la coberta perquè perdia quatre seients i quedava lleig.
Actualitzat
Tant els representants dels tallers que van fer la motorització com l'amo de les drassanes on es va fer la barca "L'Oca", Esteve Rabassa, han assegurat que el projecte preveia els forats de ventilació a la coberta. Els propietaris, però, van voler-los a popa, a sota la línia de flotació, per no reduir el nombre de seients de l'embarcació.