La versió online de la Mostra d'Igualada suma més de 36.000 visualitzacions

ACN Barcelona.-'La Mostra a casa', la versió online de la fira d'espectacles infantils i juvenils d'Igualada, ha registrat 36.247 visualitzacions en els deu dies que les propostes han estat disponibles a YouTube. La Mostra d'Igualada ha ofert 43 propostes enregistrades que s'havien programat a la fira i que el coronavirus va obligar a cancel·lar. Durant el cap de setmana que s'havia de celebrar la mostra, del 27 al 29 de març, es van anar publicant els continguts, que van sumar en tres dies més de 28.000 visualitzacions. Els vídeos han estat disponibles fins aquest diumenge 5 d'abril per facilitar i ampliar el visionat, una setmana més que ha permès registrar fins a 36.247 visites.

L'organització de la Mostra ha detallat aquest dilluns que la xifra augmenta si ens referim al número d'espectadors, ja que només es comptabilitza una persona per dispositiu. Amb tot, consideren que la proposta a través de les xarxes ha tingut una molt bona acollida.Els vídeos més vistos han estat el resum de l'espectacle 'Geometria' de Roseland Musical, proposta que havia d'inaugurar la fira, 'Musicals pels més menuts' de Concerts pels més menuts, i 'Bloop!' de la Cia. Pep Bou.'La Mostra a casa' ha ofert 17 espectacles, 2 espectacles resumits i 24 tràilers o entrevistes que s'han projectat segons una graella horària. La programació en temps real ha permès la interacció de companyies i espectadors a través del xat de YouTube. Els usuaris també han pogut compartir l'experiència amb l'etiqueta #LaMostraACasa.

Anar al contingut