Catalunya

La queixa del lector: "La missió de donar-se de baixa de Movistar"

Vols denunciar algun fet del teu entorn? Formes part d'alguna plataforma ciutadana i t'agradaria que es fes ressò de les teves campanyes? Aquest és el teu espai, envia'ns les teves queixes a Elmeu3cat24@tv3.cat i ens posarem en contacte amb tu.

Actualitzat
En Jorge Rodríguez Burrel ens ha enviat una queixa perquè li està costant molt donar-se de baixa de Movistar. Ens explica que va haver de trucar diverses vegades al telèfon d'atenció, el 1004, i cada vegada li preguntaven el mateix. Per què volia cancel·lar el contracte i quines eren les seves dades per obrir una nova consulta, havent obviat qualsevol trucada anterior.

A més, en lloc de seguir el procés de baixa que demanava, els comercials que l'atenien intentaven encolomar-li ofertes. Finalment, un operador d'atenció al client li va dir que per donar de baixa el telèfon mòbil ho havia de demanar per escrit. En Jorge no entén per què no li ho va dir la primera persona que el va atendre.

Ja ha enviat una carta i està a l'espera que li confirmin la baixa definitiva, però ha volgut enviar la queixa pública perquè està segur que no és l'únic que s'ha trobat amb aquests impediments a l'hora de contactar amb Movistar.

I tanca la seva carta dient "Tant se val que es diguin Telefónica o Movistar, veig que l'estil és el mateix. Els demano que no facin un últim intent de trucar-me per telèfon per aturar la baixa. No estaré d'humor i tots els altres números que tinc amb vosaltres corren perill".

Us hi heu trobat alguna vegada? Què en penseu, de les formes i l'eficiència de l'atenció al client de les empreses de telefonia en general? Creieu que si responguessin més atentament i ràpid, encara que fos per una baixa, se'n beneficiarien amb clients més contents?


Tens alguna denúncia semblant i vols que se'n faci ressò? Registra't a Elmeu3cat24 i publica-la tu mateix o bé escriu-nos a Elmeu3cat24@tv3.cat.

Aquí pots llegir altres denúncies que hem rebut:

 · Situació precària de les oficines dels serveis educatius
 · Un altre macrohotel al Raval
 · Desnonament sorpresa d'una guarderia
 · Obstacles a la Diagonal
 · Pineda de Gavà Mar
 · Pedrada al Poble-sec
 · L'olor estranya de l'aigua
 · Les tarifes del metro
 · Problemes al CEIP Bac de Roda

Anar al contingut