El model Continental GT Speed Convertible de la marca Bentley.
Un dels últims models fabricats per Bentley. (Foto: Reuters)
Regne Unit

La marca de cotxes de luxe Bentley ven un 22% més que el 2011

La crisi no afecta els cotxes de luxe. La marca Bentley ha disparat les seves vendes. El fabricant britànic ha comptabilitzat l'any passat un benefici de 100 milions d'euros. El 2011 va guanyar 8 milions. I aquest any continuen les xifres positives. En aquests dos primers mesos, l'empresa ha incrementat les vendes un 40%.

RedaccióActualitzat
Quan tothom parla de crisi i de penúries econòmiques, Bentley, l'empresa britànica de cotxes de luxe, ha multiplicat de manera extraordinària els seus beneficis. La companyia ha tancat el 2012 amb un benefici operatiu de poc més de 100 milions d'euros, molt per sobre dels 8 milions de guanys que va presentar l'any anterior.

El president i conseller delegat de la firma, Wolfgang Schreiber, ha afirmat que aquests bons resultats destaquen "la posició de Bentley com a fabricant líder de vehicles de luxe i com una marca realment internacional". Schreiber ha assenyalat que l'empresa ha fet "una inversió espectacular i un gran esforç de planificació de producte, que ha servit per reunir una sòlida gamma de models i augmentar la seva quota".

La filial del grup Volkswagen va vendre l'any passat 8.500 vehicles, un 22% més que el 2011, i ha ampliat fins al 20% la seva quota de mercat en el sector dels cotxes de luxe. Les perspectives de Bentley per aquest any també són positives. De fet, durant els dos primers mesos de l'any ha augmentat un 40% les seves vendes mundials.
Anar al contingut