La Marató 2010, molt viva també a internet i als mòbils

"La Marató de TV3" també ha estat un èxit a internet i als mòbils: des del seguiment i adhesions a les xarxes socials fins a les noves aplicacions per telèfons iPhone i Android o la web adaptada per a qualsevol mòbil, des d'on es poden fer donacions.

El web de La Marató va registrar 155.286 pàgines vistes i 35.765 visites durant el dia 19, xifres que suposen uns increments del 700% respecte al dia anterior. Els donatius via mòbil han estat un èxit en el seu any d'estrena: s'han realitzat un total de 1.759 donatius per aquest canal, que sumen 70.265 euros. A més s'han triplicat els donatius via internet respecte a l'any passat, se n'han fet un total de 10.750 amb un resultat de 537.106 euros. D'altra banda, La Marató va ser trending topic a Twitter durant tota la jornada i va liderar la llista de temes més twittejats a l'Estat en alguns moments del dia. Durant el programa i les 48 hores posteriors, la pàgina de La Marató a Facebook suma 28.000 nous seguidors. L'explosió de la pàgina web, www.tv3.cat/marato El web de La Marató va experimentar una vertadera explosió durant la jornada del 19 de desembre: es van registrar 155.286 pàgines vistes i 35.765 visitants únics, xifres que, comparades amb les del dia anterior, representen un increment del 736% i 679%, respectivament. Durant la setmana del 13 al 19 de desembre, el web de La Marató ha registrat 245.961 pàgines vistes i 54.942 visitants únics. Prop de 2.000 donatius via mòbil En el primer any de funcionament, les aplicacions de La Marató per a iPhone i Android, que permeten també fer donatius, han experimentat una gran acollida. L'aplicació per a iPhone ha tingut un total de 3.392 descàrregues i la d'Android, 723. En total, més de 4.000 descàrregues per a mòbil. S'han fet 1.759 donatius via mòbil, que sumen un import de 70.265 euros. Això significa una mitjana de 40 euros per donatiu i que gairebé l'1% del total de donatius han arribat a través del mòbil. Es tripliquen les donacions per internet Entre l'1 i el 19 de desembre, s'han fet 10.570 donacions via  internet , amb una recaptació total de 537.106 euros. El nombre de donatius que han arribat per aquesta via triplica la xifra de l'any passat. Èxit de participació a les xarxes socials Durant les 15 hores de programa, Facebook va sumar prop de 23.000 nous fans i, en 48 hores, se n'hi han afegit 5.000 més. El ritme de participació dels usuaris va ser trepidant. Algunes xifres d'aquesta activitat durant el dia 19: - 84.719 seguidors - 30.979 usuaris únics - 135.538 pàgines vistes - 2.360 missatges al mur - 13.851 M'agrada - 1.722 comentaris A Twitter La Marató va ser trending topic a nivell estatal durant tota la jornada del 19 de desembre i en alguns moments del dia va liderar els temes twittejats, segons @TopHashtag. La Marató va mantenir la segona posició durant el matí del dilluns 20. Alguns xifres de l'activitat a Twitter: - 2.380 seguidors fins al 21 de desembre www.tv3.cat/marato
Anar al contingut