Cabify ha comprat una companyia de transport per deixar de fer d'intermediari entre els clients i els conductors

La Generalitat obre un expedient informatiu a Cabify arran del seu retorn

La Conselleria de Territori vol comprovar si el servei de lloguer de cotxes s'ajusta a la nova normativa

Actualitzat

La Generalitat ha obert un expedient informatiu a l'empresa de vehicles amb conductor que treballa per a Cabify. 

Dijous passat aquest servei va tornar a Barcelona amb una interpretació pròpia del decret del govern català, que fa que els seus clients només hagin d'esperar 15 minuts per al primer trajecte i després el servei serà immediat.

El Departament de Territori dona 10 dies a la companyia perquè aclareixi els termes d'aquest contracte, que ofereix a través de l'empresa de transport Prestige and Limousine, i comprovar si s'ajusta a la nova regulació.

 

La Generalitat demana el llistat de serveis fets entre el 7 i 10 de març per comprovar que s'ajusten a la normativa

Cabify ha canviat el seu model de negoci a Barcelona. La fórmula habitual era actuar d'intermediari entre els conductors VTC i els clients a través de la seva plataforma tecnològica.

Ara treballa directament com empresa de transport, mitjançant Prestige & Limousine, una companyia que va comprar a principis d'any.

La Conselleria li demana una relació dels trajectes fets entre el 7 i el 10 de març, en què l'empresa haurà de detallar l'hora de contractació i de l'inici de la prestació del servei.

El Departament adverteix a la companyia que, si no fa cas dels seus requeriments, consideraran que s'està obstruint "la tasca d'inspecció que correspon al Departament de Territori i Sostenibilitat".

ARXIVAT A:
Mobilitat
Anar al contingut