La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha retirat de manera cautelar el logotip
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha retirat de manera cautelar el logotip
Barcelona

La CCMA retira el logotip de la campanya de l'estiu arran d'un nou requeriment de la Junta Electoral de Barcelona

La Corporació ha recorregut la decisió a la Junta Electoral Central

RedaccióActualitzat
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha retirat de manera cautelar el logotip "Junts" de la campanya promocional d'estiu difosa a través de TV3 i Catalunya Ràdio. La decisió s'ha pres arran d'un nou requeriment de la Junta Electoral de Barcelona, que l'insta a fer-ho mentre es resol el recurs presentat a la Junta Electoral Central.

En un primer requeriment, la Junta Electoral de Barcelona va estimar parcialment la denúncia presentada pel PSC,  que demanava la retirada de tota la campanya, inclosa la cançó de l'estiu, en considerar que era molt semblant al logo de la candidatura Junts pel Sí".

La CCMA, però, ha recorregut la decisició perquè la campanya es va planificar mesos abans de l'acord entre partits que va propulsar la candidatura.
Anar al contingut