La pop-up store està oberta fins a les 22 hores de dilluns a dissabte i fins a les 20 hores els diumenges
La pop-up store està oberta fins a les 22 hores de dilluns a dissabte i fins a les 20 hores els diumenges

La botiga efímera Shein de Barcelona: llargues cues per marxar sense la compra

Només permet veure i emprovar-se els productes per després comprar-los a través d'internet

Actualitzat

Cares de sorpresa i decepció entre els centenars de persones que s'han concentrat al Portal de l'Àngel de Barcelona per a la inauguració de la botiga física de Shein, l'empresa xinesa de moda que venen roba i accessoris a preus baixos només per internet i es promocionen a través de les xarxes socials.

El motiu, que després de fer llargues cues des de primera hora del matí, no han pogut comprar-hi res. I és que, a diferència de la botiga efímera de Madrid, aquest cop es tracta d'un showroom que només permet veure i emprovar-se els productes per després comprar-los a través d'internet i rebre'ls a casa.

Shein fa aquest showroom en col·laboració amb aplicació de pagament Klarna, que permet pagar al moment, després de l'entrega o tres mesos després.

En qualsevol cas, es tracta d'una botiga limitada en el temps: només estarà oberta fins al diumenge 10 de juliol. La pop-up store, situada entre els números 15 i 17, està oberta de 10 a 22 hores de dilluns a dissabte i de 12 a 20 hores els diumenges i ofereix, això sí, cupons de descomptes i diverses activitats.

És un showroom que només permet mostrar i emprovar-se els productes
És un showroom que només permet mostrar i emprovar-se els productes

A més de l'experiència de Madrid i la de París, que també plegarà el 10 de juliol, ja hi ha data per a dues noves botigues efímeres a Berlín i a Roma, del 21 de juliol al 7 d'agost.

Un model en plena expansió

Shein ha aconseguit fer-se un lloc en els últims mesos. Tot i que les grans marques de moda ràpida H&M, Zara i Primark encara encapçalen la classificació quant a quota de mercat, aquesta empresa, fundada el 2010, ha crescut un 75% l'últim any, i ha igualat la mítica marca de texans Levi's.

Les seves claus en l'expansió són les xarxes socials. Amb un model de negoci basat en preus baixos i novetats constants, el seu públic objectiu són els joves de menys de 25 anys, i la seva plataforma de promoció, les xarxes socials. Amb milions de seguidors a Facebook (26 milions) i a Instagram (24 milions), cada cop s'acosta més a les xifres de Zara o H&M.

A TikTok --la xarxa preferida dels més joves--, en canvi, arrasa: amb gairebé 4 milions de seguidors, quadruplica les xifres de Zara.

ARXIVAT A:
XinaComerç
Anar al contingut