Silicon Valley

Google celebra el Nadal publicant el seu logotip especial més ambiciós

El cercador Google ha publicat el seu logotip especial més ambiciós per celebrar el Nadal. Són 17 imatges interactives que s'engrandeixen quan s'hi passa el cursor per sobre i que reflecteixen els paisatges i els costums de diferents cultures duant el Nadal. Després de 250 hores de feina per part de cinc dissenyadors de Google, el "doodle" nadalenc estarà disponible durant dos dies i mig el veuran centenars de milions de persones a tot el món. Entre les destinacions que Google homenatja hi ha les vinyes de Xile, la Gran Muralla xinesa, l'Acròpolis grega, la catedral de Sant Basili, el mont Fuji o les góndoles de Venècia. També hi ha menjars típics nadalencs com el tronc de Nadal o el "pierogi" polonès i rus, i vestits com el kanga africà o objectes com el llum d'henna.

Actualitzat
Google ha aprofitat la celebració del Nadal per fer un pas més en el disseny dels seus "doodle's", les il·lustracions commemoratives que adornen el logotip del motor de recerca. El web de cerques ha llençat el seu primer logotip interactiu, format per 17 imatges que s'engrandeixen quan hi passes el cursor i que enllacen amb les recerques del que representen.

Entre les imatges que el cercador ha escollit per commemorar el Nadal hi ha escenes nadalenques del volant del món, menges com el tronc de Nadal o el "pierogi", una pasta farcida que és un plat típic de la cuina polonesa i russa.

El cap de "doodle's" de Google, Michael López, de 30 anys, ha volgut elevar la dosi creativa i tecnològica dels logotips especials des que va arribar al càrrec, ara fa un any i mig. Per això, des del mes de juliol hi ha dedicat cinc dissenyadors, que han esmerçat 250 hores en aquest logo pioner. Per això, Google ja ha dit que, a diferència dels altres, el "doodle" nadalenc s'estarà a la pàgina més d'un dia, fins a dos dies i mig.





Anar al contingut