Ferrari farà canvis a Montmeló per aconseguir millorar la qualificació de dissabte

El Mundial de Fórmula 1 arriba al Circuit de Catalunya i els Ferrari continuen tenint l'assignatura pendent d'aconseguir uns monoplaces competitius, sobretot en els entrenaments oficials. Fernando Alonso, optimista de mena, pensa que, tot i la diferència que han agafat els Red Bull, el campionat no està decidit. L'asturià, a 52 punts de Vettel, necessita començar a guanyar. Per això, les novetats que durà Ferrari al Circuit de Catalunya estan pensades, sobretot, per plantar cara als Red Bull en la lluita per la "pole".
Ferrari farà canvis a Montmeló per aconseguir millorar la qualificació de dissabte
Fórmula 1

Ferrari farà canvis a Montmeló per aconseguir millorar la qualificació de dissabte

El Mundial de Fórmula 1 arriba al Circuit de Catalunya i els Ferrari continuen tenint l'assignatura pendent d'aconseguir uns monoplaces competitius, sobretot en els entrenaments oficials. Fernando Alonso, optimista de mena, pensa que, tot i la diferència que han agafat els Red Bull, el campionat no està decidit. L'asturià, a 52 punts de Vettel, necessita començar a guanyar. Per això, les novetats que durà Ferrari al Circuit de Catalunya estan pensades, sobretot, per plantar cara als Red Bull en la lluita per la "pole".
Actualitzat
Tot i que després Webber li va tornar la jugada, l'avançament d'Alonso a l'australià durant l'ultim Gran Premi de Turquia és una bona mostra que els diumenges, el dia de la cursa, el Ferrari és capaç de rodar amb un ritme molt semblant al del totpoderós Red Bull. Alonso i el seu equip tenen clar que l'assignatura pendent és la dels dissabte, és a dir, els entrenaments oficials. Quatre grans premis disputats fins ara i quatre cinquens llocs de l'asturià a la graella. Això complica molt la feina durant la cursa, encara que el ritme sigui: sortint cinquè, un podi com el d'Istanbul és factible, però la victòria, gairebé impossible.

Novetats en totes les escuderies

L'únic inconvenient per Alonso i Ferrari és que no són l'única escuderia que portarà solucions noves. En durà tota la graella, en un circuit sense secrets per ningú i en el qual ja van rodar dues setmanes durant la pretemporada. També hi haurà novetats pel que fa als pneumàtics. Pirelli estrenarà a Montmeló el seu nou compost dur. Sobre el paper, ha de durar més voltes i tenir menys degradació que fins ara.