Una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (Europa Press)
Una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (Europa Press)
Alcanar, Montsià

Ferit crític un motorista després de xocar amb un cotxe a l'N-340 a Alcanar

El conductor de la motocicleta ha estat evacuat pel SEM a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona

ACN/RedaccióActualitzat

Un motorista ha quedat ferit crític aquest diumenge al matí en un xoc amb un cotxe a l'N-340 a Alcanar, al Montsià, segons ha informat el Servei Català de Trànsit.

El sinistre s'ha produït al quilòmetre 1.069 de l'N-340, a tocar de la urbanització Serramar. Per causes que s'investiguen, s'ha produït una col·lisió per envestida entre una motocicleta i un turisme.

Després de rebre l'avís a les 9.54 al Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), també s'han desplaçat al punt de l'accident una dotació dels Bombers de la Generalitat i una patrulla dels Mossos d'Esquadra.

El conductor de la motocicleta ha estat evacuat a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona. Fins a les 11.30, l'N-340 ha quedat tallada en tots dos sentits i el trànsit s'ha desviat cap a una carretera secundària fins a restablir la circulació.

ARXIVAT A:
TrànsitMossos d'EsquadraBombers
Anar al contingut