Sant Feliu de Llobregat

El Trambaix passarà per Sant Feliu de Llobregat, però no entrarà en funcionament fins al 2004

L'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) ha aprovat encarregar un estudi per resoldre el traçat de la línia T3 del Trambaix al seu pas per Sant Feliu de Llobregat i fins a Molins de Rei. L'estudi també ha de solucionar la connexió amb la línia 12 del metro, l'estació de Renfe i dels Ferrocarrils de la Generalitat, tal i com estableix el Pla Director d'Intraestructures vigent fins al 2010.

Actualitzat
El director general de l'ATM, Francesc Ventura, ha assegurat que mai s'ha pensat a deixar Sant Feliu de Llobregat sense Trambaix, tot i que, a petició de l'Ajuntament, es va decidir de moment no arribar a l'actual estació de Renfe, afectada per un projecte de cobriment. Ventura ha confirmat, però, el retard fins al gener de 2004 de l'entrada en funcionament del Trambaix. Aquest retard de quatre mesos més tard sobre el previst es deu al retard de la firma del conveni amb el Govern espanyol que permet fer obres sobre la carretera N-340. Així, la línia T2 del Trambaix arribarà, de moment, a l'estació 31, situada just a davant del Consell Comarcal del Baix Llobregat a l'avinguda de Barcelona, al límit del municipi. Entre els acords referits al Trambaix, l'ATM també ha acordat substituir dos baixadors per un de sol a l'avinguda de Baix Llobregat i del carrer Fontsanta, que també donarà servei a TV3, a Sant Joan Despí. Fins aquest punt també arribarà, finalment, la línia T2 que transcorre al llarg de l'avinguda de Barcelona.
NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut