El saló de moda urbana The Brandery obre les portes a Montjuïc

Ja ha obert les portes a Montjuïc el saló de moda urbana The Brandery, cridat a ocupar el lloc que va deixar el Bread & Butter. Organitzat en un temps rècord de tres mesos, el saló ha aconseguit reunir 113 firmes de moda i espera rebre entre 8.000 i 10.000 visitants. The Brandery, però, no només se centrarà en la moda, ja que a banda de poder veure i comprar roba també s'hi podrà sentir música, veure exposicions i assistir a desfilades. El saló durarà fins dijous, 9 de juliol. L'edició vinent està prevista pel mes de gener.

Actualitzat
Els responsables de la iniciativa han destacat que es tracta d'una aposta atrevida perquè la ciutat no perdi el posicionament aconseguit amb la fira alemanya, que ha tornat a Berlín.

Al costat del Brandery també es faran actes paral·lels relacionats amb la moda, com ara exposicions de fotos, pintades de grafitis i actuacions musicals. Ahir a la nit ja es va poder fer un tast d'aquesta iniciativa, amb la desfilada que va organitzar la marca Desigual. A més, un grup de quatre artistes del grafiti ja han decorat amb enormes cubs de fusta pintats el cèntric portal de l'Àngel de Barcelona. Es tracta dels reconeguts Kram, Pep Sebastià, Eledu i Eldone, que exposaran la seva obra fins al dia 9 de juliol, quan acabarà el primer The Brandery.
ÀUDIOS RELACIONATS
Anar al contingut