El palau de congressos 'la Llotja' de Lleida estrena nou web i renova la seva imatge corporativa

ACN Lleida.-El palau de congressos 'la Llotja' de Lleida ha estrenat nou web i ha renovat la seva imatge corporativa amb la creació d'un nou logotip que identifica l'equipament en tots els àmbits. El nou web destaca per ser molt més visual, ja que incorpora imatges dels principals atractius de la ciutat així com dels esdeveniments que s'hi celebren. Així mateix, www.lallotjadelleida.com convida a fer una visita virtual de 360º i explica amb detall tots els espais, sales i serveis de què disposa l'equipament. D'altra banda, la Llotja ha convocat en el darrer any un total de 90.158 persones, que en 105 ocasions han respost a convocatòries congressuals, jornades, fires o presentacions de productes que s'ha han dut a terme. Aquesta xifra representa un augment del 26% dels assistents respecte a l'any anterior, quan l'Ajuntament de Lleida, a través del Centre de Negocis i Convencions (CNC), SA, va assumir la gestió directa i pública de l'equipament.

Pel que fa a la gestió municipal de l'equipament, el tinent d'alcalde i regidor de Promoció de la Ciutat, Rafael Peris, ha destacat que "ha suposat la revitalització de l'equipament com a generador de turisme de negocis i convencions". Així, aquest 2018 Lleida consolida la seva capacitat en convocatòries congressuals com han estat les noves edicions de Porciforum, Nutriforum, Encuentro Estatal de Ciudades Educadoras, els congressos d'AECOC o la SEEDO, o el de la Societat Catalana de Pneumologia i el de Nefrologia.En aquest sentit, cal destacar que l'Organització Professional d'Empreses Organitzadores de Congressos calcula que el turisme de negocis aporta, de mitjana, 200 euros per persona congressista. El palau de congressos-la Llotja, dissenyat per l'arquitecta Francine Houben de l'estudi d'arquitectura holandès Mecanoo, inaugurat el 2010, disposa de 37.500 metres quadrats per acollir tot tipus d'esdeveniments.

Anar al contingut