El Festival de Canes rep l'esperada segona part de "Matrix" amb fredor i crítiques
La segona jornada del Festival de Canes ha estat el dia de "Matrix". Tot el poder de la indústria de Hollywood al darrere d'un producte de masses. Pel que s'ha vist a Canes, la segona part de "Matrix" és poc més que l'apoteosi de l'estètica del videojoc; és a dir, una màquina de fer diners, en quantitats multimilionàries. Però a Canes també hi cap el cinema de sempre, el d'autor. En aquest racó, s'ha presentat l'obra del català Marc Recha, "Les mans buides".
Cinema

El Festival de Canes rep l'esperada segona part de "Matrix" amb fredor i crítiques

La segona jornada del Festival de Canes ha estat el dia de "Matrix". Tot el poder de la indústria de Hollywood al darrere d'un producte de masses. Pel que s'ha vist a Canes, la segona part de "Matrix" és poc més que l'apoteosi de l'estètica del videojoc; és a dir, una màquina de fer diners, en quantitats multimilionàries. Però a Canes també hi cap el cinema de sempre, el d'autor. En aquest racó, s'ha presentat l'obra del català Marc Recha, "Les mans buides".

Actualitzat
El director de cinema xilè nacionalitzat francès Raoul Ruiz ha obert la competició per la Palma d'Or del Festival de Canes amb la seva última pel·lícula "Ce jour-là", una comèdia amb marcat to surrealista. També s'ha estrenat a Canes l'esperada segona part de "Màtrix", "Màtrix Reloaded". Les crítiques del film, protagonitzat per Keanu Reeves, no han estat gaire bones.

NOTÍCIES RELACIONADES

Anar al contingut