El creuer Norwegian Pearl deixa penjats més de 2.500 passatgers a Barcelona
El vaixell es troba aturat al port per una avaria i els viatgers s'han mostrat descontents amb les compensacions que els han ofert
El creuer Norwegian Pearl es troba aturat al Port de Barcelona per una avaria i s'hi quedarà fins que sigui reparat, segons han informat diverses fonts de l'enclavament portuari. Els viatgers han expressat malestar per les compensacions que els han ofert.
Una fallada elèctrica ha provocat l'avaria del vaixell, que es troba aturat a la terminal A del Port de Barcelona i es canviarà a una altra al llarg d'aquesta setmana.
El vaixell havia de salpar dimarts rumb a Palma de Mallorca i finalitzava el trajecte a Roma. La companyia també ha cancel·lat el creuer que havia de sortir aquest divendres des de Roma rumb a les illes gregues.
El creuer transportava uns 2.700 passatgers, als quals la companyia nord-americana Norwegian Cruise Line els ha ofert diverses opcions de compensació: passar la resta del que quedava de viatge a bord del vaixell, viatjar fins a Roma i des d'allà tornar als seus països d'origen o poder-ho fer directament des de l'aeroport de Barcelona. Se'ls han ofert 300 dòlars en concepte de taxes de vol.
A banda, a tots els passatgers afectats els retornaran la meitat del cost del creuer i també els donaran un descompte del 50% per a futurs creuers que vulguin contractar amb la companyia.
El vaixell de creuer #NorwegianPearl de la naviliera @CruiseNorwegian es troba actualment atracat al #PortdeBarcelona reparant una avaria tècnica que ha tingut durant el seu itinerari per Europa. La companyia ha compensat els passatgers afectats, tal com explica al seu comunicat.⬇️ https://t.co/ZjDDGJ8h8n
Port de Barcelona (@portdebarcelona) 3 de juliol del 2019
Els viatgers però han mostrat el seu descontent de la gestió a través de les xarxes socials. Critiquen que s'han hagut de gestionar ells mateixos els vols i la manca d'ajudes per tornar a casa:
My daughter and family stranded in Barcelona....I'd like to see how far 300 Dlls. helps to get back to Mexico City😡the lack of attention and help to the passengers is a shame #norwegianpearl
karen (@karen64840858) 3 de juliol de 2019
"La meva filla i família varat a Barcelona.... M'agradaria veure fins a quin punt 300 dòlars ajuden a tornar a Mèxic DF 😡 la manca d'atenció i ajuda als passatgers és una vergonya"
#norwegianPearl on the way to the airport in Barcelona. Had to make own arrangements for flight to Rome. They are refunding 50% of the cruise, the tours we paid for & not taken, 50% off future cruise (yeh, as if), plane tickets up to $300 per person. No layover hotel coverage.
Vieta Rusanova (@Vieta_Rusanova) 4 de juliol del 2019
" Cap a l'aeroport de Barcelona. Hem hagut de fer les gestions per volar cap a Roma. Ens tornaran el 50% del creuer, les visites que hem pagat i no hem fet, el 50% del futur creuer (sí, segur que sí) i els bitllets d'avió, fins a 300 dòlars per persona. No hi ha cobertura d'hotel si fem escala."
#norwegianpearl @CruiseNorwegian refused to pay for my airfare after they cancelled my cruise! I'm out $5200 in airfare because of their actions, plus another $900 in worthless travel insurance. Anyone talking about a class action?
Steven Judd (@sjhjudd) 4 de juliol del 2019
" CruiseNorwegian s'ha negat pagar-me el bitllet d'avió després de cancel·lar-me el creuer! Sóc fora, 5.200 dòlars en bitllets d'avió a causa de la seva actuació, més 900 dòlars en assegurança de viatge inútil. Algú parla de fer algun tipus d'acció?"
#CruiseNorwegian #norwegianpearl
Hiroshi Kobayashi (@kobamode) 4 de juliol del 2019
Does someone who was canceled Norwegian Pearl crouse have received guidance how to claim compensation and to redeem future credit? I need to rearrange my vacation urgently for my family...
"Algú ha rebut orientació sobre com reclamar la indemnització i per reclamar futures compensacions? Necessito reorganitzar les meves vacances urgentment per a la meva família..."
- ARXIVAT A:
- Turisme