33

El 33 estrena "Valor afegit", un nou programa d'economia dirigit a tota l'audiència

El 33 estrena avui "Valor afegit", un programa setmanal d'economia dirigit no a un públic especialitzat, sinó a tota mena de teleespectadors, en un format divulgatiu. Dirigit i presentat pel periodista especialitzat en economia Albert Closas, el programa seguirà la línia de reflexió i d'aprofundiment en els temes que han tingut altres programes d'economia al llarg dels vint anys de la cadena autonòmica catalana.

Actualitzat
"Valor afegit", que s'emetrà avui a les onze de la nit, és un nou programa "en la línia del que són els programes per aprofundir, de reflexió i divulgació de continguts", ha explicat el cap de programes del 33, Jordi Serra. S'estrena amb la voluntat de recuperar un espai d'economia per omplir el "buit" que hi ha hagut els últims dos o tres anys al 33, ha argumentat el cap de programes del segon canal de la televisió pública catalana. L'espai, de trenta minuts de durada, es fa amb el patrocini de Fira de Barcelona i segueix la tradició d'altres programes d'economia de TVC, com "Diners", estrenat fa més de deu anys per Jordi Fortuny, o el més recent "Fem empresa", que dirigia Jordi Llompart. L'objectiu dels responsables del programa és acostar-se a l'espectador "com a ciutadà, com a treballador, assalariat, estalviador, consumidor, comprador de pisos, pensionista o futur pensionista", ha dit Closas, qui ha destacat l'augment de la informació econòmica els últims anys. "Valor afegit" inclourà l'emissió d'un reportatge en què es tractarà un assumpte d'incidència especial a la vida quotidiana dels espectadors, analitzat i valorat a fons en forma de reportatge. El programa també tindrà una entrevista al plató amb un personatge del món de l'economia i l'empresa "per veure l'actualitat econòmica del seu sector", o bé a una persona del món acadèmic "per treure'ns de dubtes sobre el tema central que se segueix", ha explicat Closas. A més, l'espai proposa un apartat per divulgar les últimes tendències que es donen al camp de la gestió empresarial, les formes de venda, les tecnologies o els canvis en els diferents sectors productius. "Valor afegit" inclou també una secció en la qual personatges famosos o anònims, però no vinculats a l'economia, donen la seva opinió sobre consum, inversions o compra o lloguer d'habitatges. El programa acaba amb una careta còmica i una cançó que tingui relació amb l'economia.
Anar al contingut