janquim

Dues catalanes creen el club d'internet per a dones Living the City

Passar un cap de setmana en un balneari o celebrar l'aniversari amb un sopar especial, a més d'inscriure's a un tast de gintònics o un taller de perfums són algunes de les propostes que fan des de Living the City. Es distingeixen d'altres ofertes similars, com ara SmartBox o La vida es bella, perquè només se'ls troba a internet i s'orienten cap a les activitats de grup i per a les dones.

Actualitzat
Living the City és l'aventura que han emprès les catalanes Rosa Romà i Mònica Calvet, dues joves que des de l'any 2008 van dibuixar el seu projecte, per estrenar-lo poc abans d'acabar l'any passat. El seu recorregut no ha estat fàcil, obtenir crèdit en el context actual és complicat però totes dues han trobat suport en estaments públics i també en les actuacions dels joves empresaris del país.

Ara ja compten amb 1.500 persones inscrites, entre Barcelona i Madrid, com explica Romà a aquest mitjà, i es proposen créixer cap a d'altres ciutats espanyoles. S'han inspirat en experiències de ciutats nord-americanes i nord-europees però creuen que la seva idea és innovadora, si més no per la combinació d'activitats privades amb què es duen a terme en grups d'amistat. Per aquesta raó miren de treure tot el suc que poden a la seva presència a les xarxes socials, des del Facebook fins al Twitter passant per un grup a la xarxa professional LinkedIn.

Una prova més

D'aquesta manera esperen respondre a un segment de dona professional que busca activitats per compartir quan acaba la jornada i que és exigent pel que fa a la qualitat dels serveis. Living the City es presenta com un nou concepte de club d'oci urbà, amb "networking i experiències premium per a dones". Però val la pena subratllar que només opera a través d'internet, que se sosté en una activitat potent a les xarxes socials i que estableix vincles amb eines simples com el correu electrònic.

Per tant, Living the City és una prova més que a Barcelona, tot i la crisi econòmica, hi ha persones amb voluntat emprenedora, il·lusió i empenta per llançar projectes basats en les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), com s'ha fet fa poc amb Tiendeo i StreetMatching.
Anar al contingut