Demanen la retirada d'un aparador del passeig de Gràcia per denigrar les dones
Aparador de la botiga de Philipp Plein del passeig de Gràcia

Demanen la retirada d'un aparador del passeig de Gràcia per denigrar les dones

Una casa de nines rosa amb Barbies despullades que simula un prostíbul és el polèmic reclam de l'aparador de la marca Philipp Plein

RedaccióActualitzat

La botiga de Philipp Plein del passeig de Gràcia de roba masculina i femenina ha posat al seu aparador una casa de nines rosa, simulant un prostíbul, amb Barbies despullades prenent el sol, tocant el piano o en un sofà amb manilles, sota el títol "Plein Dollhouse.I don't share my toys" (La casa de nines de Plein. Jo no comparteixo les meves joguines).

L'aparador ha generat opinions en contra i a les xarxes socials l'han titllat de sexista, de fomentar el cos de la dona com a objecte i de voler generar polèmica per tenir publicitat.

 

Des de l'Institut Català de les Dones han demanat la retirada de l'aparador "per fomentar estereotips sexistes i atemptar contra la dignitat de les dones":

 

A la seva web, la marca presenta les seves peces de roba amb uns ninos amb el lema " I don't share my toys" per promocionar la col·lecció amb preus al voltant dels 600 euros per unes vambes, vestits de més de 1.000 euros o samarretes de 500 euros.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

PLEIN.com 💲💲💲I DONT SHARE MY TOY$ 💲💲💲 NEW DROP NOW AVAILABLE ONLINE - DI$CO DOLL

A post shared by Philipp Plein (@philippplein) on

 

La seva campanya pel Black Friday a Itàlia també va estar envoltada de polèmica perquè associava "matar els preus" amb una dona ensangonada víctima de violència masclista. Finalment va retirar la campanya a petició de l'alcalde de Milà.

 

 

El dissenyador alemany, que va obrir la botiga de Barcelona l'any 2013, vesteix artistes internacionals com Maluma o Jenifer López.

ARXIVAT A:
FeminismeModa
Anar al contingut