Barcelona

Consum demana explicacions a Vueling pels retards i les cancel·lacions dels últims dies

La companyia atribueix els retards i les cancel·lacions a la vaga de controladors a França

RedaccióActualitzat

L'Agència Catalana del Consum ha enviat un requeriment escrit a Vueling perquè expliqui a què es deuen els retards i les cancel·lacions dels últims dies a l'aeroport del Prat. Molts usuaris s'han trobat amb retards d'última hora i, en els dos últims dies s'han suspès 16 vols amb origen o destinació a Barcelona, problemes que l'aerolínia ha atribuït a la vaga de controladors a França. Alguns afectats, però, asseguren que ja fa dies que s'arrosseguen retards generalitzats. 

L'agència vol que la companyia aèria concreti les afectacions que hi ha hagut, les causes i quants passatgers s'han vist afectats. I també si hi ha respost adequadament, amb un telèfon d'atenció al client gratuït o amb fulls de queixes i reclamacions. 

Consum ha explicat que, des del gener, ha rebut 118 reclamacions relacions amb Vueling. L'agència ha recordat els drets dels usuaris en cas de trobar-se amb retards en el vol. 

 

NOTÍCIES RELACIONADES
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut