Estudi General de Mitjans

Catalunya Ràdio amplia el seu lideratge al país amb 604.000 oients

Catalunya Ràdio, amb 604.000 oients, amplia el seu lideratge al país, segons constata l'últim Estudi General de Mitjans (EGM). L'audiència de Catalunya Informació creix un 15% respecte a l'any passat. Catalunya Informació s'imposa tant a la programació del matí com a la de tarda. Així, "El matí de Catalunya Ràdio" és el més escoltat del país, amb 366.000 oients diaris, i "Versió original" manté també el lideratge de les tardes amb una audiència acumulada de 160.000 oients. Catalunya Ràdio incrementa les distàncies que hi havia amb la Cadena Ser a l'onada anterior.

Actualitzat
L'últim Estudi General de Mitjans constata un increment del lideratge de Catalunya Ràdio, que augmenta les diferències respecte a les seves competidores. Catalunya Informació, amb 132.000 oients, té un 15% més d'audiència que l'any passat, segons la segona onada de l'estudi General de Mitjans. Aquest estudi subratlla que Catalunya Ràdio, amb 604.000 oients, incrementa les distàncies que hi havia amb la Cadena Ser a l'onada anterior. Per programes, "El matí de Catalunya Ràdio" és el més escoltat del país, amb 366.000 oients diaris. El "Versió original" manté també el lideratge de les tardes amb una audiència acumulada de 160.000 oients. Tots els informatius de Catalunya Ràdio són també líders a les seves franges horàries tret del "Catalunya nit" que manté el segon lloc. Segons l'EGM, Catalunya Música té 17.000 oients diaris i Catalunya Cultura en té 8.000.
Anar al contingut