Cabify dobla l'aposta a Barcelona i estén el servei a ciutats com Terrassa o Mataró

La Generalitat no hi veu cap problema si aquest servei de vehicle de transport amb conductor compleix la legalitat
Cabify dobla l'aposta a Barcelona i estén el servei a ciutats com Terrassa o Mataró

Cabify dobla l'aposta a Barcelona i estén el servei a ciutats com Terrassa o Mataró

La Generalitat no hi veu cap problema si aquest servei de vehicle de transport amb conductor compleix la legalitat
Actualitzat
TEMA:
VTC

Quan ja fa vuit mesos que la Generalitat va aprovar el decret que regula el lloguer de vehicles amb conductor a Catalunya, Cabify continua augmentant l'activitat a Barcelona.

La plataforma ha anunciat que ha ampliat la flota fins a 800 cotxes i que estén el servei a Terrassa, Mataró, Martorell i Sitges.

El febrer passat, Uber i Cabify van deixar d'operar a Catalunya però, al cap d'un mes, aquesta última empresa va tornar a la capital catalana amb 300 cotxes.

Des del Departament de Territori no hi veuen cap problema si compleixen la legalitat, mentre que els taxistes reclamen, precisament, a les administracions més control als VTC (vehicle de transport amb conductor).

Cabify assegura que ha estat capaç d'adaptar el seu model de negoci al nou marc legal per seguir oferint la seva oferta de mobilitat, malgrat les restriccions que considera que li han imposat.

 

Territori entén que l'ampliació de la flota ve a donar-los la raó, ja que sempre havien defensat que els VTC podien continuar treballant amb el decret aprovat pel Govern.

El decret estableix un període mínim de 15 minuts d'espera quan el client demana un servei. Quan Cabify va tornar a operar a Barcelona, el març passat, va informar els clients que el primer trajecte sí que l'han de contractar amb un quart d'hora d'antelació, però que els següents són immediats.

Una interpretació que porta al límit el decret de la Generalitat: el client accepta un contracte per un any i els 15 minuts s'apliquen només en el primer servei.

ARXIVAT A:
VTC