Bimbo reforçarà la presència a Espanya i Portugal amb l'adquisició de Panrico (Reuters)
Bimbo reforçarà la presència a Espanya i Portugal amb l'adquisició de Panrico (Reuters)
Madrid

Bimbo tanca la compra de Panrico i es queda marques com Donuts i Bollycao

S'han tancat els serrells de l'operació, que supera els 190 milions d'euros

RedaccióActualitzat

El grup mexicà Bimbo ha tancat la compra de Panrico i s'ha quedat marques conegudes com Donuts, Bollycao, Donettes i La Bella Easo. El cost de l'operació, que es va anunciar fa un any, supera els 190 milions d'euros. Tant Panrico com Bimbo continuaran operant per separat.

Fins ara Panrico estava en mans del fons de capital risc nord-americà Oaktree. Les autoritats de Competència d'Espanya i Portugal han donat el vistiplau a l'operació i, en paral·lel, la justícia ha avalat l'ERO del 2013 a Panrico.

Tot plegat ha permès desplegar l'acord. El pacte preveu que Bimbo es desprendrà del negoci del pa de Panrico, que vendrà a Adam Foods, perquè ja té presència en el sector i vol evitar problemes amb Competència.

Anar al contingut