Barcelona posa en marxa una campanya de reputació internacional coincidint amb el Mobile World Congress

ACN Barcelona.-L'Ajuntament de Barcelona ha posat en marxa una campanya que pretén consolidar la reputació i la imatge internacional de la ciutat. La iniciativa porta per títol 'Share like follow Barcelona', durarà tres mesos i arrenca coincidint amb la celebració del Mobile World Congress. En aquest sentit, el principal missatge que es vol transmetre és el d'una ciutat forta, cohesionada i atractiva per l'activitat econòmica. La campanya és fruit del treball compartit amb persones i institucions de la ciutat i compta amb el suport d'entitats capdavanteres com el FC Barcelona, el Sònar o el MNAC. Serà essencialment digital i difondrà diversos continguts sobre la capital catalana fent servir l'etiqueta #sharelikefollowBCN. L'Ajuntament destinarà un total de 300.000 euros per difondre-la a més de 170 mitjans 'online' de tot el món.

Fonts municipals han assenyalat que es tracta d'una campanya sense logos, que mostrarà una ciutat diversa, cohesionada i potent. Pel seu llançament, s'ha comptat amb personatges, entitats i empreses rellevants de la ciutat que faran d'ambaixadors de la campanya des dels seus comptes oficials, però la voluntat és que tingui una gran participació ciutadana per fer-la créixer i amplificar el missatge de la campanya al món. Aquests primers ambaixadors són: Sònar, Futbol Club Barcelona, Mercat de la Boqueria, Betevé, Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC), Fira de Barcelona, Mobile World Capital Barcelona, Institut Ramon Llull, Universitat Oberta de Catalunya, Aeroport de Barcelona - El Prat (AENA), Barcelona Global, Cambra de Comerç de Barcelona, Consorci de la Zona Franca, Port de Barcelona, Seat i Telefónica, però al llarg dels propers dies s'afegiran més agents socials, culturals i econòmics de la ciutat.35 històries i més de 130 peces audiovisualsLa campanya tindrà com a reclam els conceptes 'Share Like Follow', utilitzats per compartir missatges a les xarxes socials, i es desenvoluparà a través d'una sèrie vídeos que explicaran 35 històries al voltant de persones de Barcelona, protagonistes absoluts de la campanya, en situacions de quotidianitat.A partir de la combinació en grups de tres d'aquests vídeos, es produiran més de 130 peces audiovisuals que aniran propagant-se a través de les xarxes socials -Instagram, Facebook, Twitter, Linkedin- amb el 'hashtag' #sharelikefollowBCN, així com a través de mitjans de comunicació nacionals i internacionals contractats al pla de mitjans al llarg dels tres mesos que dura la campanya. Tot i que aposta de manera prioritària pels canals digitals donat el seu caràcter eminentment audiovisual, tindrà també presència física a la ciutat, amb suports d'exterior a l'aeroport, en tanques a l'entrada a Barcelona, opis, banderoles i busos durant els dies previs i fins el Mobile World Congress.La campanya incorpora la web www.always.barcelona, adreçat tant a la ciutadania de Barcelona com a visitants de la ciutat, on es podrà trobar informació per desenvolupar un negoci, invertir, venir a estudiar o fer recerca. Des d'aquest dimarts ja es pot veure un anunci i dues càpsules audiovisuals i al llarg de la campanya aniran sortint noves peces audiovisuals. Més de 170 mitjansLa campanya es desenvolupa en català, castellà i anglès amb una estratègia de segmentació de públics que varia en les seves diferents fases.A nivell internacional s'ha previst fer publicitat a més de 170 mitjans online de tot el món, a més d'altres portals de viatges, negocis, finances i tecnologia de llocs com Regne Unit, França, Alemanya, Holanda, Bèlgica països nòrdics, Estats Units, Mèxic, Canadà, Japó, Corea del Sud, Xina i Índia, incloent-hi mitjans de gran influència i difusió com Financial Times o The New York Times.

Anar al contingut