Jugadores del FC Barcelona a Göteborg (EFE/Adam Ihse)
Jugadores del FC Barcelona a Göteborg (EFE/Adam Ihse)

Avui són el centre del focus mediàtic, però quin seguiment es fa de l'esport femení?

El paper dels mitjans de comunicació en la difusió i foment de l'esport femení

RedaccióActualitzat

Quan el Barça es classificava el 2 de maig per a la final de la Champions, la majoria de diaris els donaven un lloc destacat. Altres les delegaven a un segon o tercer lloc. I això tenint en compte que és la segona vegada en la història que es classifiquen. 

Al cap de 24 hores, però, ja havien tornat a desaparèixer del focus mediàtic: no sortien ni en portades ni en titulars.

Es calcula que només un 6% de les informacions esportives les ocupen equips femenins

I això, tot i les bones audiències. El partit de semifinals de la Champions, que es va emetre en directe per TV3, el van seguir 152.000 persones, amb una quota de pantalla de gairebé el 15%. 

Elles s'estan fent un lloc. Ara toca als mitjans de comunicació recollir el missatge i concedir l'atenció que mereix l'esport femení. Periodistes i jugadores ens donen la seva opinió:
 

 

 

 

ARXIVAT A:
FeminismeEsportsMitjans de comunicacióIgualtat de gènere
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut