Arrenca la campanya de la Grossa de Cap d'Any, també intervinguda pel 155
Les participacions s'han més que doblat en comparació amb l'any passat
La campanya publicitària de la Grossa de Cap d'Any ha arrencat aquest dilluns, com ja estava previst, i ha coincidit amb el primer dia laborable d'aplicació de l'article 155. Des de dissabte, el Ministeri d'Hisenda controla per decret la Direcció de Jocs i Apostes de la Generalitat, l'organitzadora del sorteig.
Si no penses comprar la Grossa de Cap d'Any, jo de tu passaria de veure aquest anunci perquè el que veuràs no t'agradarà gens. pic.twitter.com/HWZCjt1A8Q
La Grossa (@lagrossacat) 30 d'octubre de 2017
Fonts de la Direcció General de Tributs i Jocs han assegurat a Catalunya Ràdio que el sorteig es manté i les vendes van a bon ritme. Les participacions s'han més que doblat en comparació amb l'any passat, i tot i que no hi ha dades oficials de venda o distribució, la compra de grossa per internet s'ha disparat un 250%, malgrat que l'any passat els bitllets es van posar a la venda més tard.
En contraposició amb aquest augment de les vendes de la loteria catalana, coincideix la preocupació de les administracions de loteria, perquè s'han cancel·lat participacions d'entitats socials i culturals, colles castelleres o equips esportius de la loteria de Nadal.
Curiosament, el número 155 s'ha exhaurit tant de la Grossa de Cap d'Any com de la loteria de Nadal.
- ARXIVAT A:
- Article 155