Girona

Analitzen a través d'un estudi el perfil dels usuaris de l'aeroport de Girona

Ara que l'aeroport Girona - Costa Brava està vivint un dels seus millors moments per l'important increment de passatgers que registra, el Patronat de Turisme Girona - Costa Brava vol conèixer les motivacions de les persones que utilitzen els serveis d'aquest aeroport i saber quina és l'àrea d'influència real d'aquestes instal·lacions aeroportuàries. A través d'un estudi que s'està fent sobre el terreny s'estan descobrint dades prou curioses.

Actualitzat
Professors i alumnes de l'Escola de Turisme de la Universitat de Girona fan, durant aquest mes i el de setembre, enquestes a usuaris de l'aeroport de Girona per encàrrec del Patronat de Turisme Girona - Costa Brava. L'objectiu és conèixer detalladament dos aspectes: les motivacions dels passatgers a l'hora d'utilitzar l'aeroport de Girona, tant dels que marxen com dels que vénen, i l'àrea d'influència de l'aeroport, és a dir, d'on vénen els usuaris, on es pensen que arriben i cap a on es dirigeixen una vegada han arribat. L'interès del patronat està motivat per l'espectacular augment de passatgers que ha registrat l'aeroport gironí des que la companyia irlandesa Ryanair l'ha convertit en la seva principal base operativa a l'Estat. En total, es faran dues mil enquestes repartides entre tot tipus de viatgers. Fins ara, s'han trobat casos ben curiosos de persones que aterren a Girona i es dirigeixen a Sant Sebastià, Pamplona o, fins i tot, a Sevilla, i de viatgers que vénen des de Múrcia a buscar el vol a Girona.
Anar al contingut