Empreses

America Online va facturar 2.100 milions de dòlars el 2n. trimestre del 2001

AOL va ingressar el 2n. trimestre de l'any per valor de 2.100 milions de dòlars (409.500 milions de pessetes, 2.461 milions d'euros). La xifra suposa un 13% més d'ingressos respecte al mateix període de l'any passat. Tot i la bona salut d'AOL i d'AOL Timer Warner, les accions van caure un 9%. Els inversors tenen por que la crisi de la publicitat a Internet acabi afectant la companyia.

Actualitzat
America Online va registrar durant el segon trimestre d'aquest any uns ingressos per valor de 2.100 milions de dòlars (409.500 milions de pessetes, 2.461 milions d'euros), fet que representa un 13% més que en el mateix període de l'any passat. Els ingressos per publicitat i comerç van arribar als 706 milions de dòlars (137.700 milions de pessetes, 827 milions d'euros), amb un increment del 26%, i els ingressos per subscripció van ser un 8% superiors, fins a situar-se en 1.300 milions de dòlars (253.500 milions de pessetes, 1.523 milions d'euros). El benefici abans d'impostos, amortitzacions i depreciacions (EBITDA) va millorar un 37% fins als 801 milions de dòlars, en beneficiar-se de la major activitat publicitària i de comerç, l'augment de l'eficiència en les operacions i la reducció dels costos d'explotació. Durant el trimestre passat, AOL va anunciar un augment de preus d'1,95 dòlars mensuals pel seu servei als Estats Units que va tenir efectes l'1 de juliol. Segons destaca la companyia en el seu comunicat oficial, els serveis d'AOL a Europa i Amèrica Llatina van continuar el seu fort creixement. Així, els serveis de la companyia van superar els 4,8 milions de clients a Europa, dels quals més d'un milió van ser a França. En el seu conjunt, AOL Time Warner va registrar un creixement del 20%en el seu EBITDA durant el segon trimestre, amb un resultat de 2.537 milions de dòlars (497.700 milions de pessetes, 2.973 milions d'euros). Aquests resultats no han estat acollits favorablement pels inversors, fet que ha provocat que les accions d'AOL Time Warner perdessin un 9% del seu valor a la Borsa de Nova York. Segons sembla, la sòlida progressió d'abonats no ha aconseguit compensar la incertesa provocada per la crisi de la publicitat.
Anar al contingut