New York

Adobe "loves" Apple

Adobe ha reaccionat a la campanya agressiva d'Apple declarant-li el seu "amor". Els responsables de la campanya publicitària d'Adobe han decidit respondre als missatges negatius de l'empresa rival, Apple, amb un eslògan contundent i irònic: "We love Apple".

Actualitzat
La picabaralla entre Apple i Adobe ha revifat amb les últimes declaracions d'Steve Jobs, president d'Apple, quan va reiterar repetidament el seu rebuig a permetre Flash en els seus dispositius. La reacció d'Adobe va ser deixar d'invertir en desenvolupament de software per als dispositius d'Apple.

La darrera fase de l'enfrontament entre les dues companyies és la campanya irònica d'Adobe, en la qual llancen frases com "Estimem la creativitat", "Estimem les aplicacions", "Estimem el web" o "Estimem els nostres 3 milions de desenvolupadors". El vertader missatge de la campanya d'Adobe, però, es reflecteix amb la frase final dels anuncis, on fa públic que "Allò que no estimem és que algú et tregui la llibertat d'elecció sobre què crear, sobre com ho crees i com són les teves experiències a internet". L'anunci ha estat inserir en diversos mitjans de comunicació, entre els quals "The New York Times".

Els anuncis d'Adobe han sortit en paral·lel a la nota que la companyia ha publicat al seu web amb el títol "Llibertat d'elecció", on exposa la seva postura respecte a la xarxa i la innovació. Adobe afirma que creuen en "la llibertat d'idees" i que, segons ells, "creativitat i informació només haurien d'estar limitats a la imaginació".

D'aquesta manera, Adobe ha tornat a expressar la seva posició sobre el codi obert amb frases contundents sobre l'aposta pels mercats que permetin prendre "les seves decisions" a desenvolupadors i consumidors. Adobe dóna suport "actiu", així, a tecnologies com HTML5, CSS i H.264.

Anar al contingut