Adeu a l'ocellet de Twitter: Musk canvia el logo de la xarxa per una X

L'empresari havia demanat idees als usuaris per fer un logotip amb el color negre com a identificador

Laura GalanActualitzat

Tal i com ja va anunciar Elon Musk aquest diumenge, l'icònic ocell de Twitter desapareixerà. El propietari de la plataforma i la directora executiva de Twitter, Linda Yaccarino, han presentat aquest dilluns el nou logotip de la plataforma, una X blanca sobre fons negre que reemplaçarà el conegut símbol de l'ocell blau i que ja és present tant a les oficines de la companyia, a San Francisco, com als seus propis perfils de la xarxa.

 

Malgrat això, però, l'ocell blau encara és visible a tota la plataforma, tot i que sembla clar que ben aviat deixarà de piular.

El propietari de la companyia, Elon Musk, decidit a canviar de dalt a baix la xarxa social, havia anunciat aquest diumenge, que la nova identificació de la marca seria una X i que tots els ocells passarien a millor vida i desapareixerien de la plataforma.

L'anunci el va fer, precisament, amb una sèrie de piulades a través del seu compte personal. "Aviat ens acomiadarem de la marca Twitter i de tots els ocells".

Així ho va comunicar als seguidors, alhora que els convidava a proposar idees per canviar el logotip: "Pinta'l de negre". D'aquesta manera donava les indicacions de com vol que sigui: negre i amb certes imperfeccions. "Per demostrar que les nostres imperfeccions ens fan únics", va assegurar.

També afirmava, en una de les seves piulades, que si aquella mateixa nit sortia un bon logo, l'endemà mateix ja el faria córrer.

I tal dit, tal fet. Musk ja havia deixat entreveure anteriorment que la seva intenció era crear una gran aplicació amb més serveis, a l'estil de la xinesa WeChat, que també inclou la missatgeria. De fet, quan va comprar Twitter l'octubre passat, l'empresa va canviar el nom comercial per X Corp.

El magnat nord-americà ha acomiadat més de la meitat del personal per reduir costos des que es va fer càrrec d'aquesta xarxa social.

Les incidències a Twitter es repeteixen des de fa mesos. Entre les últimes, la desaparició de tuits de molts perfils durant una estona.

L'última gran polèmica va ser quan va anunciar la limitació del nombre de piulades diàries que es poden veure gratuïtament. La limitació es va fer efectiva, però només va durar unes hores.

 

ARXIVAT A:
TwitterTecnologia
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut