Un web de professionals catalans del disseny parodia la llegenda de Sant Jordi

Una sèrie d'animació en cinc capítols que es poden veure a través d'internet reinterpreta en clau d'humor la llegenda de Sant Jordi. El web és obra d'un equip català de professionals del disseny, la il·lustració i l'humor que proposen cada dia un nou capítol on intenten imaginar com s'ho va fer Sant Jordi per aconseguir la proesa de matar el drac. Aquest dimecres es pot veure el tercer episodi a més dels dos primers que estan disponibles des de dilluns i dimarts, respectivament. Per saber-ne el desenllaç, però, haurem d'esperar al dia de Sant Jordi.
Un web de professionals catalans del disseny parodia la llegenda de Sant Jordi
Barcelona

Un web de professionals catalans del disseny parodia la llegenda de Sant Jordi

Una sèrie d'animació en cinc capítols que es poden veure a través d'internet reinterpreta en clau d'humor la llegenda de Sant Jordi. El web és obra d'un equip català de professionals del disseny, la il·lustració i l'humor que proposen cada dia un nou capítol on intenten imaginar com s'ho va fer Sant Jordi per aconseguir la proesa de matar el drac. Aquest dimecres es pot veure el tercer episodi a més dels dos primers que estan disponibles des de dilluns i dimarts, respectivament. Per saber-ne el desenllaç, però, haurem d'esperar al dia de Sant Jordi.
Actualitzat
Imatge d'un moment del capítol 3 de la sèrie d'animació

Des d'avui es pot veure el capítol 3 de la sèrie.

"Qui va matar el drac?" és el títol de la sèrie d'animació que ens proposen un equip català vinculat al món del disseny i l'animació i en què partint de la llegenda de Sant Jordi creen escenes alternatives i parodien aquest relat tradicional. La sèrie es divideix en cinc capítols i va debutar dilluns a la xarxa amb aquest primer episodi.

"Qui va matar el drac?", Capítol 3 from "Qui va matar el drac?" on Vimeo.

De moment, només es pot veure fins al tercer capítol. Aquest dijous estarà disponible el quart i divendres, el desenllaç. En la seva estrena, el web va aconseguir 400 visites.