janquim

Un ajuntament sorteja entrades entre els usuaris que en fan "retweets"

L'àrea de Cultura de l'Ajuntament de Badalona ha dut a terme un assaig amb el Twitter que consisteix a sortejar entrades d'un espectacle entre els usuaris que redifonguin amb un "retweet" una informació determinada.

Actualitzat
L'experiment es va dur a terme divendres passat, quan cap al migdia es va fer saber que se sortejarien deu entrades per acudir al Teatre Principal de la ciutat entre els primers que fessin un "retweet". Només hi havia una hora i mitja però van comptar més d'una vintena de missatges que repetien la informació.

Comptant el nombre de seguidors de cadascun d'aquests usuaris, l'audiència potencial es va avaluar en més de tres mil persones. Fonts de Cultura expliquen a aquest mitjà que en pròximes ocasions es donarà més temps i s'insisteix en el caràcter experimental de l'acció i anuncien que ho repetiran com un mecanisme més de promoció de l'oferta teatral de la ciutat.

L'ús del Twitter amb la voluntat de fer promoció d'un servei o un producte no és cap novetat, però cada exemple que s'afegeix a la tendència de donar rellevància a aquest canal de missatges breus confirma l'interès que suscita entre les empreses, i ara també entre les institucions.

Si els ciutadans ja troben habitual que els programes de ràdio ofereixin tot sovint entrades, a partir d'ara cal comptar amb el Twitter com un altre canal per participar en aquests sortejos. L'únic que es demana és clicar per redifondre un missatge, un gest que els usuaris del Twitter ja fan amb freqüència.

NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut