Les associacions de consumidors de França es queixen que les empreses redueixen els productes i mantenen els preus

La crisi s'està notant també als prestatges dels supermercats, tant pel que fa als consumidors com a les empreses. Les associacions de consumidors francesos es queixen que les empreses han reduït la mida dels productes, però en canvi en mantenen el preu i l'aspecte de sempre. Tot i que estratègies com aquestes són legals al país veí, els consumidors se senten estafats. I ho associen a fórmules per fer front a la crisi. Tot plegat, ho ha descobert una prestigiosa revista francesa "60 milions de consumidors". A Catalunya, no hi ha constància de pràctiques similars.
França

Les associacions de consumidors de França es queixen que les empreses redueixen els productes i mantenen els preus

La crisi s'està notant també als prestatges dels supermercats, tant pel que fa als consumidors com a les empreses. Les associacions de consumidors francesos es queixen que les empreses han reduït la mida dels productes, però en canvi en mantenen el preu i l'aspecte de sempre. Tot i que estratègies com aquestes són legals al país veí, els consumidors se senten estafats. I ho associen a fórmules per fer front a la crisi. Tot plegat, ho ha descobert una prestigiosa revista francesa "60 milions de consumidors". A Catalunya, no hi ha constància de pràctiques similars.
Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

La prestigiosa revista francesa "60 milions de consumidors" assegura que les empreses han desenvolupat moltes estratègies per evitar pujar els preus. La publicació posa com a exemple un paquet de galetes d'una coneguda marca que ha passat de pesar 330 grams a 300 aquest estiu. Un altre mètode és canviar-ne els ingredients.

Els industrials, però, han volgut sortir al pas de les crítiques. L'empresa de galetes argumenta que, en una enquesta, els consumidors consideraven que el producte era massa calòric i en els darrers anys s'ha treballat per fer un producte que ho sigui menys. Aquestes estratègies són legals. Tot i que si els consumidors se senten estafats, això pot perjudicar la imatge de marca.

VÍDEOS RELACIONATS