La "Barcino" torna a perforar el túnel del TGV a Barcelona després d'unes setmanes d'aturada tècnica

La tuneladora "Barcino" ha iniciat l'última etapa del seu viatge. La màquina torna a perforar el túnel del TGV després d'unes setmanes d'aturada tècnica al pou obert a la confluència dels carrers Enric Granados i Provença, del barri de l'Eixample de Barcelona.
La "Barcino" torna a perforar el túnel del TGV a Barcelona després d'unes setmanes d'aturada tècnica
Barcelona

La "Barcino" torna a perforar el túnel del TGV a Barcelona després d'unes setmanes d'aturada tècnica

La tuneladora "Barcino" ha iniciat l'última etapa del seu viatge. La màquina torna a perforar el túnel del TGV després d'unes setmanes d'aturada tècnica al pou obert a la confluència dels carrers Enric Granados i Provença, del barri de l'Eixample de Barcelona.
Actualitzat
La tuneladora "Barcino", que perfora el túnel de l'AVE pel centre de Barcelona.
La tuneladora "Barcino", que perfora el túnel de l'AVE pel centre de Barcelona.
La "Barcino" haurà de perforar els poc més de 1.300 metres que la separen de la seva destinació, el pou d'extracció situat entre els carrers Provença i Entença. Des d'aquí fins a l'estació de Sants, el túnel es construirà sense la tuneladora, amb un sistema de pantalles.

El túnel Sants-la Sagrera té una longitud de 5,7 quilòmetres, 5,1 dels quals es perforen amb tuneladora.