janquim

CiU convoca un concurs per personalitzar la seva emoticona somrient

Les organitzacions polítiques busquen maneres noves d'interessar els possibles electors. I procuren fer-ho a través de les noves tecnologies i obrint-se a la participació. Això és el que fa CiU quan presenta un concurs perquè la gent redissenyi el seu logotip.

Actualitzat
L'equip de precampanya electoral de CiU ha convocat un concurs perquè els ciutadans puguin reelaborar-ne el logotip nou, és a dir, el que imita l'emoticona del somriure imaginant que la ce i la u són els ulls d'un rostre alegre en què la lletra i hi fa de nas.

Fins ara, la campanya preelectoral de CiU s'ha distingit per la creació d'una xarxa social pròpia, amb un manual de ciberactivisme, o la distribució d'una aplicació per a iPhone. Però el concurs que comença avui és un pas innovador que pretén posar en contacte la imatge de campanya amb un gran nombre de persones, com s'explica a les bases

Trenta finalistes quan acabi l'estiu

El concurs s'allargarà tot l'estiu i permet a tothom que ho vulgui elaborar una personalització d'aquesta icona somrient. Les emoticones que arribin a la seu de CiU via electrònica no seran visibles per als ciutadans, excepte les 30 finalistes, seleccionades pel jurat, que l'integren persones de l'equip de campanya.

Aquests trenta vencedors inicials es posaran a votació, entre l'1 i el 10 de setembre. L'autor de l'emoticona més votada obtindrà mil euros com a premi, però CiU en traurà tres desenes d'imatges amb permís per utilitzar-la durant la campanya i una ocasió de contactar amb persones interessades a participar d'una manera o altra en un procés electoral.

Al web de CiU es farà públic el resultat d'aquesta votació la tarda de l'Onze de Setembre.


NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut