Bogeria a la UAB per una comunitat a Facebook per flirtejar i fer safareig creada per quatre estudiants

Quan semblava que en les xarxes socials ja estava tot inventat, quatre estudiants de la UAB han creat una pàgina a Facebook que permet contactar amb gent del campus sense haver de donar-te a conèixer. En una setmana han aconseguit 12.000 seguidors i un munt d'imitadors que ultrapassen el món universitari. La clau: l'anonimat.
Bogeria a la UAB per una comunitat a Facebook per flirtejar i fer safareig creada per quatre estudiants
Barcelona

Bogeria a la UAB per una comunitat a Facebook per flirtejar i fer safareig creada per quatre estudiants

Quan semblava que en les xarxes socials ja estava tot inventat, quatre estudiants de la UAB han creat una pàgina a Facebook que permet contactar amb gent del campus sense haver de donar-te a conèixer. En una setmana han aconseguit 12.000 seguidors i un munt d'imitadors que ultrapassen el món universitari. La clau: l'anonimat.
RedaccióActualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/AturarSilenciarPujar el volumDisminuir el volumInstruccions per interactuar amb el player
imatge
"Tens res a dir-li a algú de la UAB? Envia el teu missatge a l'Informer i s'encarregarà de publicar-lo de manera completament ANÒNIMA". Amb aquesta crida tan simple, quatre estudiants han animat les tertúlies universitàries en plena època d'exàmens amb Informer. Han creat una comunitat a Facebook que en només una setmana ha aconseguit 12.000 seguidors i un munt d'imitadors que ultrapassen totalment el món universitari i arriben, fins i tot, a una línia de Rodalies. La clau és l'anonimat.

Elles mateixes n'expliquen la idea: "Crear un lloc dins de Facebook perquè la gent hi enviï els seus missatges a tothom que li agradi, ja sigui a la biblioteca, a classe o a la parada del bus, perquè es poguessin trobar". I dit i fet: només els van fer falta deu minuts per tenir la comunitat muntada. A partir d'aquí, com diuen elles mateixes, han deixat que "la criatura es fes gran". I no només s'ha fet gran, sinó que, quan encara no n'han celebrat el naixement, ja té germans: un compte a Twitter i un portal que aspira a aglutinar tots els Informers d'universitats, que no paren de sortir com bolets.

Els missatges són de tot tipus, però la majoria tenen per objectiu lligar i recorden els que es podien veure sovint a les portes dels lavabos dels bars. Amb la diferència, però, que arriben a molta més gent. Un exemple: "Noia morena amb els cabells llargs, arrissats i serrell, fas bio i em sembla que et dius Marta. Només dir-te que des de l'any passat em tens boig, posa "m'agrada" i jo em posaré en contacte amb tu. Tu vés estudiant biologia que jo ja faré la pràctica d'anatomia amb tu..."

N'hi ha, però, de to molt més pujat, i els que simplement tenen ganes de fer conya: "La màgia i misteri al jardí de la Blancaneu amb el príncep... Amb l'Informer al cap de dos dies se l'emportaria al llit" o "Se busca chica árabe para relación siria". I també, els que es queixen i critiquen: "Pareu d'enviar publicitat, això no és la Teletienda!".

Sigui com sigui, a les quatre creadores de l'Informer se'ls ha girat molta feina, perquè han de filtrar tots els missatges que reben. Els arriben de manera privada, s'asseguren que no siguin ofensius, i els publiquen com a anònims. A partir d'aquest moment, qui vol hi respon; una resposta, però, que ja no es fa en l'anonimat, sinó al seu perfil a la xarxa social. És tan elevat el volum de missatges que tenen que es plantegen, fins i tot, fer-ne una gestió més professional. Ara cal veure, però, si la bogeria inicial es manté o si, com passa a vegades, és flor d'estiu.

VÍDEOS RELACIONATS