Escena de la pel·lícula "La mort de Guillem"
Escena de la pel·lícula "La mort de Guillem"

646.000 espectadors segueixen l'estrena simultània de "La mort de Guillem" a televisió

TV3, amb una quota del 17%, À Punt Media i IB3 van emetre la nit de divendres la pel·lícula sobre la mort de Guillem Agulló

Actualitzat

Èxit d'audiència en l'estrena de divendres de la pel·lícula "La mort de Guillem": 430.000 espectadors de mitjana a TV3 i una quota de més del 17%.

La pel·lícula comença amb l'assassinat del jove antifeixista i independentista de Burjasot, en mans d'un grup d'ultradreta, quan passava uns dies a Montanejos, a la comarca de l'Alt Millars, l'11 d'abril de 1993. Però sobretot explica el dol dels pares i la lluita per reivindicar-ne la memòria.

TV3 va tancar la jornada com a líder, en una programació especial que també va incloure el "Sense ficció", "A la dreta i més enllà", i el curtmetratge "Ni oblit ni perdó".

 

Estrena conjunta

Per primera vegada, l'estrena es va fer al mateix temps a À Punt i IB3. A la televisió valenciana, "La mort de Guillem" va ser vista per 201.000 espectadors de mitjana, amb una quota del 10,9%. I a les Balears ho van seguir 15.000 espectadors, el 4,4% de quota.

"La mort de Guillem" és una producció de Lastor Media, SUICAfilms i Som Batabat, en coproducció amb TV3 i À Punt Media.

Després de passar pel Festival de Cinema de Màlaga, al mes passat es va preestrenar a València, en una sessió amb la presència de familiars i amics del jove assassinat.

ARXIVAT A:
Guillem AgullóCinema
Anar al contingut