139 "youtubers" repassen les tendències del 2018 al Youtube Rewind

"Cómeme el donut" és el vídeo més vist a Espanya amb 21 milions de visites
139 "youtubers" repassen les tendències del 2018 al Youtube Rewind

139 "youtubers" repassen les tendències del 2018 al Youtube Rewind

"Cómeme el donut" és el vídeo més vist a Espanya amb 21 milions de visites
Redacció Actualitzat

Youtube ha fet públics els vídeos més vistos aquest 2018 i també, com fa els últims anys, ha resumit les tendències de l'any en un sol vídeo, el Youtube Rewind.

El Fortnite, el ball de #InMyFeelingsChallenge, el Mundial de Rússia, el K-Pop, Baby Shark, el repte de la bola de paper de plata, el casament reial, el cotxe de Tesla a l'espai,  són les tendències de Youtube per a aquest 2018 que expliquen 139 "youtubers" de 26 països.

 

Els protagonistes del vídeo, després de repassar les tendències de l'any, asseguren que qui ha de tenir presència realment són els que han fet alguna cosa pels altres, els que han ajudat a visibilitzar les persones amb problemes de salut mental, l'art de les "drag queens", els que han ajudat a recaptar fons per a educació, totes les dones que han aixecat la veu i també les mares treballadores, i els refugiats que busquen una llar, i destaquen la importància de la família.

Els vídeos més vistos:

El canal també ha fet públic quins han estat els vídeos més vistos aquest 2018.

El vídeo musical més vist aquest 2018 és "Te boté", remix de Casper, Nio García, Darell, Nicky Jam, Bad Bunny, Ozuna, amb 1.448.752.350 de visualitzacions.

 

A Espanya, però, ocupa la segona posició, i el vídeo musical més vist és "Sin Pijama", de Becky G i Natti Natasha.

 

Nicky Jam x J. Balvin, a la tercera posició, seguits d'Aitana i Ana Guerra amb "Lo Malo", Jennifer Lopez amb "El Anillo" i Enrique Iglesias amb "El baño". El "Malamente" de Rosalía està a la desena posició.

Pel que fa a vídeos d'entreteniment, el més vist a Espanya és "Cómeme el donut", de Glitch Gyals, a Factor X, amb 21 milions de visualitzacions.

 

Amaia, consursant guanyadora de la passada edició d'"Operación Triunfo" ocupa tres dels 10 primers llocs, amb "Shake it Out", "Tu canción", representant d'Eurovisió amb Alfred, i "Miedo", cançó amb què va guanyar la final.

 

La desena posició és per a un Youtuber, el Rubius, que fa uns mesos va anunciar que es donava un descans en les publicacions a la plataforma.

 

TEMES:
Xarxes socials Viral