Un avió de Vueling a l'aeroport del Prat (ACN)
Un avió de Vueling a l'aeroport del Prat (ACN)
Barcelona

1.500 passatgers de Vueling han hagut d'esperar dues hores aquesta nit per recuperar les maletes

El retard ha afectat 15 vols procedents de diferents punts d'Europa amb destinació a l'aeroport de Barcelona. La companyia ho atribueix a l'acumulació d'arribades dels avions i al fet que hi havia menys personal.

RedaccióActualitzat

Caos aquesta nit passada a l'aeroport de Barcelona. Passatgers de Vueling procedents de Milà, Roma, Munic o Praga han hagut d'esperar fins a dues hores per recollir les maletes, segons han denunciat a Catalunya Ràdio. El retard ha afectat 15 vols i uns 1.500 passatgers.

Pascal Latimier, un italià resident a Sitges, explicava la situació: "Venim de Milà i, de sobte, ha desaparegut el vol de les pantalles i desconeixem on és l'equipatge. Hi ha molts vols que estan així. I la gent està fent cua per queixar-se però hi ha molt poca gent per atendre'ns i per informar-nos del que està passant."

Segons han explicat fonts de la companyia a Catalunya Ràdio, el caos en l'arribada dels equipatges es deu al fet que molts vols procedents del centre i el nord d'Europa van arribar la nit passada amb retard al Prat, per causes meteorològiques. Això va fer que s'acumulessin moltes arribades a partir de les onze, quan hi ha canvi de torn a l'empresa de serveis de terra i hi ha menys personal. Vueling demana disculpes als usuaris per les molèsties causades.

Anar al contingut