Ramon Pellicer és l'editor del "Telenotícies cap de setmana"
Ramon Pellicer és l'editor del "Telenotícies cap de setmana"
Lidera el rànquing del programa més vist en 25 dels 28 dies

TV3 tanca el mes de febrer amb una quota del 10,6%

TV3 domina el rànquing dels 40 més vistos, on hi col·loca 13 programes

TV3 lidera el rànquing del programa més vist en 25 dels 28 dies del mes i domina el rànquing dels 40 més vistos, on hi col·loca 13 programes, sis dels quals entre les deu primeres posicions. Els informatius lideren totes les seves franges d'emissió i l'audiència els valora com els més creïbles i de més qualitat.

El 3/24 creix una dècima i tanca el mes amb una quota de l'1,5%, i continua sent el canal de referència informativa dels espectadors catalans, triplicant els resultats del seu competidor directe. El canal Super3/33 tanca amb un 1,3%, mentre que la franja d'emissió del Super3, amb un 1,5%, és la segona opció entre els canals infantils i escurça distàncies respecte al primer, alhora que es distancia dels seus competidors immediats. Pel que fa a Esport3, tanca el febrer amb un 0,9% de quota.  

En l'aspecte qualitatiu, segons el panel GFK, TV3 continua sent la televisió generalista més ben valorada, amb una qualificació de 8,2.

Pel que fa a la resta de cadenes, T5 i A3 obtenen un 11,3% i un 10,9% de quota, mentre que La 1 tanca amb un 6,9%, seguida per La Sexta, amb un 6% i Cuatro, amb un 5,6%.

 

Els telenotícies, els programes més vistos del dia

El programa més vist del dia ha estat de TV3 en 25 dels 28 dies de febrer. Els informatius han encapçalat el rànquing en 24 ocasions. El "TN migdia" ha liderat 12 dies; el "TN cap de setmana", edició vespre, en 8 ocasions; i el "TN vespre", en 4. Totes les edicions dels telenotícies són líders en la seva franja d'emissió, incloent-hi el "TN comarques", i a més a més ocupen les primeres posicions en el rànquing dels programes més vistos del mes.

Els telenotícies de TV3 mantenen el lideratge en l'àmbit informatiu en totes les edicions, són els més creïbles i també tenen una excel·lent valoració qualitativa en l'índex GFK, amb un 8,4, a força distància dels de la competència.

 

Informació líder

El domini en el terreny informatiu també es manifesta en els resultats del canal 3/24 i en els de les produccions especials de l'àmbit informatiu de TV3. Aquest mes de febrer, destaquen cobertures especials com la dels judicis pel 9-N, la cobertura de la manifestació pel dret a acollir o el programa "9-N, vist per a sentència". Aquest especial també és un dels programes més vistos del mes, amb una quota del 12,2% i una excel·lent valoració qualitativa al panel GFK (8,4). Pel que fa al seguiment dels judicis de Mas i Homs, l'interès de l'audiència es va reflectir en l'augment de la quota d'audiència del 3/24 que, durant els dies de judici, va superar els dos punts.

 

La setmana dels refugiats. Concert "Volem acollir"

L'audiència va seguir amb interès la setmana que TV3 va dedicar als refugiats i va atorgar una valoració qualitativa molt alta a espais com "Vides aturades" (8,8), "Especial informatiu. Manifestació ‘Volem acollir'" (9), o la retransmissió del concert "Volem acollir" (8,4) que va superar la xifra d'1.300.000 espectadors d'audiència acumulada.

 

Referència esportiva

Els canals temàtics de TV3 continuen sent referència. Ja hem comentat els resultats del 3/24, que triplica l'audiència del seu competidor. Esport3 tanca el febrer amb un 0,9% de quota. En destaquen alguns programes com els "Gol a gol", que els dies 7 i 1 de febrer van cobrir la informació de la tornada i l'anada de l'eliminatòria de Copa del Rei entre el Barça i l'Atlètic de Madrid, amb una audiència 108.000 espectadors i una quota del 4,5%, el primer, i de 106.000 espectadors i una quota de 4,2%, el segon.

El Barça també és el protagonista del programa més vist de TV3 aquest mes de febrer; en concret, la transmissió del partit de Champions entre el PSG i el Barça, que va tenir una audiència de 973.000 espectadors, amb una quota del 29,6%, i una audiència acumulada d'1.736.000 espectadors.

 

Super3, més d'un milió de clics

El Super3/33 tanca amb una quota de l'1,3%, i el Super3, en la seva franja d'emissió i entre l'audiència de 4 i més anys, és la segona opció, amb una quota de l'1,5%. El canal infantil de TV3 es manté per davant la tercera opció, Boing, i dobla a Disney, mentre escurça diferències amb Clan. L'oferta del Super3 també es consolida en l'àmbit digital. Les produccions del canal infantil, moltes de producció pròpia com "La família del Super3", "Fish&Chips", "Info K", "Rat Rank" o "MIC", han obtingut més d'1.000.000 de visionats als canals digitals de TV3.

 

TV3, la cadena generalista més ben valorada

Un altre mes, segons el panel de GKF, TV3 és la cadena generalista més ben valorada, amb una qualificació de 8,2. Pel que fa a les generalistes, amb quatre dècimes darrere de TV3 hi ha La Sexta, i Antena 3, amb un 7,8 de valoració. La 1 i Cuatro reben un 7,7 i un 7,6, respectivament, i T5 és la que té pitjor valoració, amb un 7,5. El canal 33 té una valoració de 7,7.

Els informatius de TV3, com ja hem explicat, són els més ben valorats: reben una qualificació de 8,4, a distància dels seus competidors, i tornen a liderar el rànquing en credibilitat, segons el panel qualitatiu de GFK.

Pel que fa als programes, "Espai terra", "APM?", "Sense ficció", "Polònia", "30 minuts" i "Generació digital", són dels més ben valorats, amb puntuacions de 9 o pròximes.

 

"Telenotícies" i "La Riera" dominen a la xarxa

Durant el mes de febrer, 1.429.382 usuaris únics han fet 6.705.908 reproduccions dels vídeos de TV3 a través d'internet. A la xarxa, els vídeos de "La Riera" són els que tenen més reproduccions. El capítol 1.440 és el més vist, amb 50.583 usuaris únics i 72.020 reproduccions.

Pel que fa a programes, lideren els vídeos dels telenotícies, amb 289.154 usuaris, que han fet 484.368 reproduccions. A continuació hi ha els capítols de "La Riera", que han tingut 205.649 usuaris únics que han fet 1.308.649 reproduccions. També destaquen els bons resultats d'"Oh Happy Day!", que té 83.664 usuaris únics i 242.831 reproduccions, i els d'"El crac", amb 80.983 usuaris únics i 248.402 reproduccions.

Anar al contingut