1.983.000 usuaris únics a Catalunya, segons les dades de comScore del setembre
1.983.000 usuaris únics a Catalunya, segons les dades de comScore del setembre
1.983.000 usuaris únics a Catalunya

TV3 bat el seu rècord d'audiència a internet

Segons les dades de comScore del setembre, a Catalunya TV3 continua sent la televisió líder a internet per cinquè mes consecutiu, amb prop de dos milions d'usuaris únics

TV3, que continua guanyant audiència digital, és, per cinquè mes consecutiu, la televisió líder a internet a Catalunya, amb 1.983.000 usuaris únics, segons les dades de comScore* corresponents al setembre. Pel que fa a Espanya, amb 2.943.000 usuaris únics, obté un 81% més d'audiència que el setembre del 2016. Pel que fa al consum de vídeo per internet, TV3 també lidera el rànquing de Televisió de Catalunya, amb 497.000 espectadors únics de vídeo, un creixement del 61% que li permet mantenir el lideratge en aquest àmbit per vuitè mes consecutiu. Els programes informatius "Els matins", els "Especials informatius", els "Telenotícies" i "Més 3/24" encapçalen el rànquing de programes més vistos en directe, mentre que la nova sèrie de la sobretaula "Com si fos ahir", els "Telenotícies", la sèrie "Merlí", "Polònia", "Està passant" i "Preguntes freqüents" encapçalen el rànquing de programes a la carta amb més reproduccions.

Catalunya Ràdio, amb 491.000 usuaris únics a Catalunya al setembre, creix un 200% respecte del setembre del 2016. A Espanya obté 771.000 usuaris únics. "El suplement" (debat entre el periodista Jordi Évole i Vicent Sanchis, director de TV3), "El matí de Catalunya Ràdio" (declaracions d'un policia nacional ansiós per utilitzar la força a Catalunya), "Catalunya migdia" (Empar Moliner s'endinsa en una manifestació antireferèndum) i "APM?" ("Catalanofòbia", recull de les perles que s'han dit dels catalans els últims anys), han estat els continguts amb més consum digital.

En conjunt, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) acumula 2.128.000 usuaris únics a Catalunya i 3.143.000 a Espanya aquest mes, dues xifres que baten rècords d'audiència a internet.

 

(*comScore MMX Multiplataforma i comScore Video Metrix, setembre 2017)

Anar al contingut