1.475.000 de visitants únics al gener

TV3, líder d'audiència per internet a Catalunya

Segons les dades de comScore, TV3 és la cadena líder d'audiència a Catalunya en la categoria televisió, i Catalunya Ràdio duplica els resultats de desembre amb un creixement del 96%.

Les dades de comScore* confirmen el domini de TV3 en visitants únics. Durant el mes de gener van ser, en l'àmbit de Catalunya, un total d'1.475.000 els visitants únics que van consumir els continguts digitals de TV3 des d'ordinadors i dispositius mòbils. TV3 experimenta un creixement del 6% respecte al mes de desembre. A Espanya, el nombre d'usuaris és d'1.779.000 i el creixement respecte al mes de desembre és del 5%.

Durant aquest període, Catalunya Ràdio, que va renovar el web al gener amb nou disseny, nous continguts i amb més presència dels directes, registra un creixement espectacular. Un total de 239.000 visitants únics han accedit als continguts digitals del nou web de Catalunya Ràdio, a través d'ordinadors i dispositius mòbils al gener a Catalunya. Aquest resultat representa un creixement del 96% respecte a les dades del mes de desembre. Pel que fa a l'àmbit d'Espanya, Catalunya Ràdio també creix un 52% i obté 429.000 usuaris únics.

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha tingut una audiència d'1.961.000 usuaris únics en l'àmbit d'Espanya. A Catalunya, el nombre d'usuaris únics ha estat d'1.551.000.

"Telenotícies", "La Riera", "El temps" i "El crac" dominen a la xarxa

Durant el mes de gener, 1.398.051 usuaris únics han fet 6.378.157 reproduccions dels vídeos de TV3, a través d'internet, segons dades internes **. A la xarxa, els vídeos de "La Riera" són els que tenen més visites, amb dades que arriben als 39.122 usuaris únics i 54.328 reproduccions en el cas del capítol més vist al gener, en què es descobria que en Claudi havia estat víctima de dos trets i es debatia entre la vida i la mort. Destaca també el resultat del primer capítol de la nova temporada d'"El crac", que ha rebut la visita de 31.577 usuaris únics i 45.000 reproduccions. Destaquen també el capítol "Tenir fills", d'"El sopar", i "Tarajal", amb prop dels 30.000 usuaris únics i les 40.000 reproduccions. "El temps", a causa de les condicions meteorològiques d'aquest gener, també ha rebut força visites. El vídeo "El fred truca a la porta i entrarà fins a sota el llit" va rebre 23.000 usuaris, que van fer prop de les 30.000 reproduccions.

Pel que fa a programes, el més vist són els vídeos dels telenotícies, amb 238.886 usuaris, que han fet 411.536 reproduccions. A continuació, hi ha els capítols de "La Riera", amb 156.269 usuaris únics i 958.589 reproduccions, i "El temps", amb 109.955 usuaris, que han fet 218.112 reproduccions. "El crac" ha tingut 64.886 usuaris únics i 169.678 reproduccions, i "Oh Happy Day" arriba als 60.763 usuaris únics i 135.513 reproduccions.

Catalunya Ràdio, una web més intuïtiva i dinàmica i un dial digital amb programes exclusius

Al mes de gener, Catalunya Ràdio va reorganitzar el portal principal incorporant-hi un nou disseny de la pàgina inicial i del menú amb la voluntat de millorar el servei i fer més intuïtiva l'experiència dels oients a l'entorn digital.

El nou disseny reforça i potencia la presència de les emissions en directe i posa en valor la feina dels programes i el conjunt d'emissores. També facilita la subscripció als podcasts i l'accés a l'hora a hora dels programes, amb tots els àudios dels últims deu dies. La pàgina afegeix una finestra a l'actualitat generada des dels àmbits informatius.

L'usuari també hi pot trobar els articles temàtics diaris, secció batejada com "Pòstit", firmats per realitzadors i experts com Mònica Terribas, Ricard Ustrell, Òscar Fernández, Cristina Bordas, Blai Marsé, Mariola Dinarès, Empar Moliner o Francesc Mauri.

Ja aquest febrer, Catalunya Ràdio ha fet un altre pas endavant apostant per la ràdio més enllà de l'FM i ha ampliat l'oferta de ràdio en català amb el projecte +CatRàdio. El dial digital de Catalunya Ràdio, en què fins ara hi havia 7 programes, ha doblat el nombre de programes exclusius per al web fins arribar als 14, amb una oferta que inclou des de la meteorologia, la música, l'emprenedoria, la gastronomia, l'educació, l'humor o la qualitat de vida.

 

 (*comScore MMX Multiplataforma, Espanya, Catalunya, Gener  2016)

(** Font dades internes Adobe Analytics)

 

tv3.cat

catradio.cat

Anar al contingut