TV3, líder d'audiència per internet a Catalunya

Segons les dades de comScore, TV3 va ser la cadena que va liderar l'audiència a Catalunya en la categoria televisió.

Les dades de comScore* confirmen el domini de TV3 en visitants únics. Durant el mes de desembre van ser, en l'àmbit de Catalunya, un total d'1.392.000 els visitants únics que van consumir els continguts digitals de TV3 des d'ordinadors i dispositius mòbils.

Un total de 283.000 visitants únics han accedit als continguts digitals de Catalunya Ràdio a través d'ordinadors i dispositius mòbils al desembre a tot Espanya, segons dades de ComScore.

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha tingut a Catalunya una audiència web multiplataforma d'1.605.000 visitants únics i 348.000 espectadors únics que han consumit vídeo des d'ordinadors. I pràcticament dues terceres parts de l'audiència ha accedit als continguts de TV3 i Catalunya Ràdio des de mòbils i tauletes.

"Merlí", "La Riera  i el Catalunya-Tunísia dominen la xarxa

Els vídeos de "Merlí" i "La Riera" encapçalen la llista de programes i vídeos més vistos a la carta, segons dades internes**. Després de diversos capítols d'aquestes sèries, el vídeo més vist del mes ha estat el documental "Jo també vull sexe!" de "Sense ficció" amb 33.500 reproduccions.

El partit de futbol Catalunya-Tunísia, amb 51.620 usuaris únics, va ser l'emissió en directe més vista del desembre i la segona de l'any. Un 56,7% dels usuaris s'hi va connectar des de Tunísia.

Pel que fa al web de La Marató, va tenir gairebé 130.000 usuaris únics i es va situar en quarta posició del rànquing del mes. El dia d'emissió va tenir 83.436 usuaris únics, un 55% més que l'edició del 2016. L'emissió en directe va tenir 16.000 usuaris i el consum a la carta ha situat el programa en desena posició del rànquing mensual, amb 64.000 usuaris únics i 105.000 reproduccions.

(*comScore MMX Multiplataforma i VMX Video Metrix, Espanya, Catalunya, Desembre 2016)

(** Font dades internes Adobe Analytics)

tv3.cat

catradio.cat

Anar al contingut