TV3, líder d'audiència per internet a Catalunya al novembre

Segons dades de comScore, TV3 va ser la cadena que va liderar l'audiència a Catalunya en la categoria de televisió. TV3 és la més vista per espectadors únics. En conjunt, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) supera els dos milions d'usuaris únics. Catalunya Ràdio creix gairebé un punt i supera els 300.000 usuaris únics.

Les dades de comScore* confirmen el domini de TV3 en usuaris únics que visiten el web i també en el nombre d'espectadors que reprodueixen els vídeos de TV3. Durant el mes de novembre van ser, en l'àmbit de Catalunya, un total d'1.643.000 els usuaris únics que van consumir els continguts multiplataforma, la qual cosa representa un creixement del 9% respecte al mes d'octubre. Amb aquestes dades, TV3 és la cadena de televisió que lidera l'audiència a Catalunya i també la cadena amb més espectadors de vídeo a través d'ordinador a Catalunya el mes passat.

Catalunya Ràdio també ha crescut i se situa en els 306.000 usuaris únics, la qual cosa significa un creixement de gairebé un punt respecte al mes d'octubre a tot Espanya.

La CCMA supera els dos milions d'usuaris únics i se situa en 2.119.000, amb un creixement del 8%. 

"Telenotícies", "Merlí" i l'accident de Neymar dominen a la xarxa

Els vídeos de "Merlí" ocupen les cinc primeres posicions dels més vistos de TV3, segons dades internes**. El capítol 20 de la sèrie, dedicat a Judith Butler, és el més vist del mes, amb 150.121 usuaris únics i 235.186 reproduccions. Destaca també, com a sisè més vist, el vídeo de l'accident automobilístic de Neymar, que van visitar 52.722 usuaris únics i que en van fer 56.661 reproduccions. A continuació, el videoclip del disc de La Marató amb el tema "Avui vull agrair", enregistrat a la Sagrada Família, amb 51.016 usuaris únics i 62.310 reproduccions.

Pel que fa a programes, el més vist són els vídeos dels telenotícies, amb 368.441 usuaris que han fet 577.016 reproduccions. A continuació hi ha els capítols de "Merlí", amb 324.524 usuaris únics i 1.174.370 visualitzacions, i "La Riera", amb 167.951 usuaris que han fet 1.192.692 visualitzacions.

La conversa social al voltant dels programes de TV3 ha generat 136.800 missatges a Twitter, segons dades de Kantar Media. El programa de TV3 més comentat a Twitter ha estat "Merlí" amb 38.900 missatges.

(*comScore MMX Multiplataforma i VMX Video Metrix, Espanya, Catalunya, novembre 2016 – Rànquing d'elaboració pròpia)