Meridiana
Audiències de l'11 de setembre

TV3, líder d'audiència divendres amb la programació de la Diada

448.000 espectadors de mitjana segueixen per TV3 i el 324 la transmissió de la Via Lliure

TV3 va liderar l'audiència televisiva d'ahir, divendres, amb la programació especial dedicada a la Diada nacional de Catalunya. Va obtenir un 13,8% de quota. Un 35% de la població de 4 i més anys va connectar amb TV3.

El programa "Especial Diada", conduït per Ramon Pellicer i Ariadna Oltra, des d'un plató situat a l'exterior del Teatre Nacional de Catalunya, va tenir una audiència mitjana de 448.000 espectadors i una quota del 23,5%. El minut d'or va ser a les 18.42, amb 565.000 espectadors i una quota del 30,3%.

Pel que fa al programa que en va agafar el relleu, "Especial Diada-L'anàlisi", en què van participar representants polítics de les diferents formacions i diversos analistes, va tenir 343.000 espectadors de mitjana i una quota del 18,2%. 

Tant aquests programes com la resta d'informatius del dia van liderar les seves respectives franges amb uns molt bons resultats d'audiència. El "TN vespre" va tenir 653.000 espectadors de mitjana i una quota del 27%; el "TN migdia" en va registrar 484.000, amb una quota del 25,8%, i el "TN comarques" en va tenir 290.000 i una quota del 18,9%.

Pel que fa a l'audiència acumulada, ahir 2.485.000 espectadors van connectar amb TV3, un 35% de la població catalana de 4 i més anys.

Mirant el rànquing de programes més vistos del dia, TV3 ocupa les cinc primeres places amb el "TN vespre", el "TN migdia", l'"Especial Diada", l'emissió de "La gran pel·lícula", amb "Robin Hood" (345.000 espectadors de mitjana i 13,5% de quota) i l'"Especial Diada-L'anàlisi".

 

El seguiment a la xarxa

Més de 200.000 usuaris únics van passar ahir pel portal de la CCMA. Una dada destacable és l'increment dels accessos des d'altres països, com França (3.537), el Regne Unit (3.401), els Estats Units (2.993) i Alemanya (2.736), que suposen més del doble que la mitjana diària d'accessos des de l'exterior.

El vídeo a la carta més vist durant la jornada va ser "La Via Lliure a vista d'helicòpter" amb més de 6.500 reproduccions.

D'altra banda, ahir, en acabar el dia s'havien fet 25.500 tuits amb el hashtag #11STV3, 5.000 tuits amb #11SCatRàdio i 600 amb #DebatS11TV3.

El "hashtag" de TV3 va ser el tercer més utilitzat de la jornada, darrere #ViaLliure11s (73.000 tuits), que era el "hashtag" oficial de l'acte, i #Diada2015 (45.000).

 

Anar al contingut