Els TN, líders destacats

TV3, líder d'audiència del 2016, per setè any consecutiu

És la primera vegada, a Catalunya, que una televisió manté el lideratge durant tants anys
Redacció
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

TV3 ha estat líder d'audiència a Catalunya durant el 2016 amb una quota de l'11,4, i tanca així el setè any consecutiu com a televisió líder. De fet, és la primera vegada, a Catalunya, que una televisió manté el lideratge durant tants anys.

El primer canal de la televisió pública catalana es manté líder tant en la franja més competitiva, el "prime time", com durant la resta del dia, el "day time". Prova d'aquesta fortalesa és que dels 40 programes més vistos de l'any, 26 són de TV3.

Entre els més vistos, sense dubte, el futbol, amb la Champions com a referència. Això sí, el programa més vist va ser la transmissió de TV3 de la pròrroga de la final de la Copa del Rei entre el Barça i el Sevilla.

Els "Telenotícies" han estat el programa més vist del dia durant més de 250 jornades del 2016 i això ha situat els informatius de TV3 com a líders destacats. Han tingut un gran èxit d'audiència els especials electorals o la cobertura de la renúncia d'Artur Mas i la investidura de Carles Puigdemont o el "30 minuts" "Trànsit".

TV3 és l'única cadena que situa els informatius entre els 40 programes amb més audiència. L'any acaba amb un reconeixement als Serveis Informatius de TV3 amb rècord històric del 3/24 que supera els 1,5 punts de quota i més que dobla el seu principal competidor.

L'audiència també ha estat fidel a propostes d'entreteniment com "El foraster", "Merlí", "Fora de Sèrie", "Polònia" o "Nit i Dia". El programa d'entreteniment amb més audiència va ser la visita d'"El foraster" a Castellar de n'Hug. El segueix el "Polònia" del 16 de gener, coincidint amb el relleu de Mas per Puigdemont. També va ser el dia en què Bruno Oro va deixar el programa.

Entre els canals temàtics, el canal Esport3 consolida el seu lideratge entre les cadenes temàtiques esportives amb l'1% de quota anual, mentre que el Canal Super3/33 tanca l'any amb una quota de l'1,2% amb programes destacats com "Viure els Pirineus" o l'espai presentat per Agnès Marquès, "Gent normal", que ben aviat tornarà a la graella.

VÍDEOS RELACIONATS