Èxit de participació en les propostes del Super3

Fa una setmana que ha començat el curs escolar i el canal Super3 ha estrenat una nova graella plena de novetats. Després de fer balanç de la campanya d'estiu, es constata la bona rebuda que han tingut les diferents propostes del Super3, tant pel que fa a les Superactivitats arreu del territori, com a les iniciatives digitals i televisives del canal. Cal destacar l'augment del consum digital i l'èxit de propostes, com el videoclip "Tenim el poder", del disc nou del Super3, o dels vídeos sobre terrorisme de l'"Info K".

Més de 20.500 súpers han gaudit aquest estiu de les Superactivitats arreu del territori, de manera  gratuïta, amb el carnet del Super3. Un any més, tots els súpers i les seves famílies han pogut participar en una gran varietat d'activitats per a tots els gustos. Naturlandia, Illa Fantasia, el cremallera de Núria o Aqualeon Water Park han estat les activitats més visitades pels súpers aquest estiu, amb un carnet que dona accés a més de 150 activitats arreu del territori. 

Durant els mesos d'estiu, el Super3 ha incrementat el consum digital. Els súpers s'han mantingut fidels al Super3 durant aquests mesos i el consum digital ha millorat les xifres respecte a l'estiu de l'any passat. El nombre de súpers que han visitat les plataformes digitals del Super3 (app de vídeo, app de carnet i web) s'ha incrementat en gairebé 90.000 usuaris respecte a l'estiu de l'any passat. El videoclip de la família del Super3 "Tenim el poder" i els especials sobre terrorisme de l'"Info K" han estat els vídeos més vistos de tot l'estiu. El concurs "Emporta't la Nenúfar i la Matoll de vacances" ha superat les 2.000 fotografies.

El videoclip "Tenim el poder", tot un èxit

El videoclip de la nova cançó del Super3, "Tenim el poder", que serà el tema principal del nou disc del Super3 i de la Festa dels Súpers, ha estat el vídeo més vist de tot l'estiu, amb 28.000 reproduccions. El videoclip es va estrenar al juliol i fa un viatge a un bosc màgic on els personatges de la família del Super3 apareixen transformats en diferents insectes. La Matoll i la Nenúfar passegen per aquest bosc màgic transmetent als súpers el missatge que tenen el poder per transformar el món.

Els súpers trien "l'Info K" per estar informats

Malauradament, els atemptats del mes d'agost a Barcelona i Cambrils també han marcat l'estiu del 2017. Els súpers han triat "l'Info K" per informar-se i per entendre informacions com aquesta. L'especial "Junts contra la por" i "Què és el terrorisme?" han estat els dos vídeos més vistos del mes d'agost en l'àmbit digital del Super3. Una vegada més, els súpers i les famílies confien en l'informatiu del canal Super3 que ajuda a entendre el món.

Aquest estiu, 42.178 súpers han participat en els concursos del Super3

Més de 40.000 súpers han participat en els concursos del Super3 i han pogut gaudir, entre d'altres, d'un dia de diversió a Port Aventura, han tingut una experiència única al Zoo de Barcelona o han passat un "Superdia de por" al Tibidabo. També han pogut participar en concursos per guanyar passis de cinema exclusius, veure l'espectacle del Cirque du Soleil o tenir una experiència musical gràcies als reptes d'en Riff i el Flat del "Rat Rank".

Gairebé 1.400 súpers s'enduen la Matoll i la Nenúfar de vacances

Enguany, la Matoll i la Nenúfar, les dues elfs de la família del Super3, han demanat als súpers poder viatjar amb ells. Els súpers havien d'enviar una imatge del seu paisatge d'estiu amb les dues nenes, dibuixades per ells mateixos, o retallar-ne la imatge, que es podia descarregar des del web. Gairebé 1.400 súpers han acceptat el repte de la Matoll i la Nenúfar i han enviat 2.300 fotografies fetes des de tots els punts de Catalunya. L'esperit creatiu i artístic dels súpers i l'alta participació ha permès fer un recorregut fotogràfic d'una gran bellesa per molts punts geogràfics de Catalunya. Els guanyadors coneixeran personalment la Matoll i la Nenúfar a la Festa dels Súpers del 21 i 22 d'octubre.

super3.cat